Klachten over Transavia

Transavia is een Nederlandse vliegtuigmaatschappij en vliegt dagelijks naar bestemmingen binnen en buiten Europa. Via een reisbureau of via de website... Lees meer >

Statistieken van Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

181 klachten gemeld
2.2 /10
205 stemmen
205

Tijdslijn

Betaald maar niet gekregen

Klacht van op 21 september 2018 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Klacht ingediend bij purser op HV5518 - 2508-2018 Cyprus - Amsterdam. Formulier ingevuld en ondertekend door de purser, code BCC. Dit formulier alsmede begeleidend schrijven opgestuurd op 2708-2018 naar Transavia, antwoordnummer 1815, Schiphol t.a.v afd. Custumer Care Tot op heden niets vernomen... Lees meer

Koffer naar verkeerde luchthaven

Klacht van op 19 september 2018 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

26 juni zijn we afgereisd naar Tenerife om een heerlijke relax vakantie te vieren. Op Eindhoven airport hebben wij al aan de boarding gate aangegeven dat de naam op het bagagelabel niet onze naam was. Dit zou door de desbetreffende... Lees meer

Onbehoorlijk aangesproken door de stewardess.

Klacht van op 19 september 2018 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Op 19 augustus 2018 heb ik gevlogen met vluchtnummer HV 5077. Ik was met mijn vrouw en twee kleine kinderen. Mijn jongste zoon van 21 maanden vond het opstijgen en landen erg vervelend en heeft even gehuild daardoor. Tijdens het landen wilden... Lees meer

Prijsverhoging tijdens boeking

Klacht van op 18 september 2018 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Vandaag een vlucht geboekt voor 2 personen, 2 aug. 2019 tot 30 aug 2019 Eerst als proef voor 1 persoon geselecteerd en nadat ik dat ok vond, heb ik voor 2 personen geselecteerd. Tot mijn verbazing was de vlucht van 2... Lees meer

frequent flyer points worden niet bijgeschreven :-(

Klacht van op 16 september 2018 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

gevlogen 2x met Transavia en geprobeerd Delta airmile op die vluchten te sparen, nooit gecrediteerd, verhaal gehaald bij Transavia maar nooit reactie ontvangen, en DELTA zei in een eerdere mail dat ik na 9 maanden de claim had ingediend (terwijl... Lees meer

Reseveren van stoelplaatsen

Klacht van op 13 september 2018 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Wij boeken altijd 6 weken voor de vlucht de stoelreservering. We konden echter geen stoelen met beenruimte meer reserveren omdat hierop al een kruis vermeldt stond. Op de heenreis zat het vliegtuig vol, echter op de terug reis, waar we... Lees meer

betreft stoelen in het vliegtuig.

Klacht van op 12 september 2018 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

iedereen moet betalen voor een stoel resv is het dan niet mogelijk dat de rugleuning van de voor stoel vast staat , zo dat de persoon er achter er geen last van heeft. in mijn geval zaten wij stoel A... Lees meer