Klachten over Transavia

Transavia is een Nederlandse vliegtuigmaatschappij en vliegt dagelijks naar bestemmingen binnen en buiten Europa. Via een reisbureau of via de website... Lees meer >

Statistieken van Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

22 klachten gemeld
1.5 /10
14 stemmen
14

Transavia Complimenten

Al 9 maanden wachten op refund

Klacht van Babs Steuten op 09 februari 2024 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Vlucht gewijzigd; zouden op AMS landen i.p.v. EIN Airport - treinkaartjes AMS - naar woonplaats zouden worden vergoed. Dit was 1-5-23 ...... nu 9 maanden later, talloze mailtjes, appjes, telefoontjes, duizenden excuses en beloftes van Transavia verder: nog steeds geen... Lees meer

restitutie geannuleerde vlucht in 2020

Klacht van Arnoud limosa op 31 oktober 2023 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Op 20 maart 2020 werd mijn retourvlucht met boekingsnummer WFRW5H naar Marrakech door Transavia geannuleerd vanwege de Coronaviruscrisis. Het betrof een ticket met zware bagage voor werkzaamheden. Er werd me een ter compensatie een voucher aangeboden maar inmiddels ben ik... Lees meer

Niet vliegen

Klacht van Kerkrade-001 op 28 september 2023 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Beste Transavia Er moet mij even iets van het hart. Ik vlieg al sinds 1971 met Transavia. Als kind dus al. Zijn regelmatig met Transavia op weg. Zo nu dus ook. Na een vreselijke start van het het jaar, mijn moeder... Lees meer

Vertraagde koffer

Klacht van dominicus van drunen op 27 september 2023 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Maanden lang ben ik bezig om compensatie te verkrijgen inzake vertraagde aankomst van mijn koffer,het is een slepende kwestie geworden. Op 20 juni kwam mijn koffer HV5887 Amsterdam Chania niet aan, na 4 dagen werd deze alsnog bezorgd. Ik heb... Lees meer

Afhandeling claim

Klacht van Hanneke Debast op 14 september 2023 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

We hadden een dag later de vlucht terug vanuit Alicante. We hebben bonnen ingestuurd van extra hotel overnachting en eten en drinken van die extra dag. Er is daar 2 keer om gevraagd en de klacht zou binnen 3 weken... Lees meer