Mijn Klacht:
Zojuist een telefoongesprek ivm een vraag over mijn pakket. Ik heb meerdere domein contracten lopen en nog niet eerder problemen ondervonden. Sinds kort krijg ik op bijna dagelijkse basis op een nieuw domein meldingen van downtime en vroeg de “expert” om hulp of er gekeken kon worden in mijn pakket naar een oplossing en evt het overstappen naar een groter duurder pakket.
De “expert” had hier waarschijnlijk allemaal geen zin in en verwees mij direct door naar een mailtje die gestuurd zou worden. Echter had ik deze stappen al eens eerder doorgenomen en hielpen niet, vandaar de vraag aan de “expert” ondanks dat ik dit aangaf bleef de “expert” door verwijzen en kwam bij mij over als zoek het zelf maar uit. Alles werd wat leek voorgelezen van een standaard scriptje in een eentonig “levensmoe” verhaal. Aan het einde werd er beëindigd met.
Ik: oke prima dan zie ik het mailtje te gemoed.
“Expert”: oke prima, de groeten. (Direct opgehangen)
Dit kan denk ik niet de bedoeling zijn geweest en zie hier graag een antwoord op.
Met vriendelijke groet
Gewenste Oplossing:
Ik zie graag een antwoord op bovenstaande en eventueel alsnog hulp bij mijn probleem voordat ik zelf op onderzoek ga en misschien tot de conclusie kom om de hosting ergens anders te doen i.v.m. Het niet weten wat Strato kan bieden in grotere pakketten.
