Ik had een abbonement en heb die stopgezet via de site maar ze willen nog steeds het maandlijkse bedrag eraf halen. heb meerdere malen geprobeerd om contact op te nemen met ze en heb dat ook gedaan maar krijg niks... Lees meer
Schrijven plotseling paketten af die ik helemaal niet heb besteld. Heb gemaild door middel van contact formulier, want ja dit soort bedrijven kun je niet normaal mailen, (ze mogen jou wél mailen maar antwoorden is onmogelijk)dat alleen al maakt me... Lees meer
Hotline
020 - 703 82 32
Ma-Vr 09:00 - 17:00
Ik probeer hen te bellen maar het bandje meldt om 13.30 uur dat ik buiten de openingstijd bel. Het is nu woensdag.
Ik heb eind februari drie keer het contactformulier ingevuld maar... Lees meer
Naar mijn mening een onterechte factuur ontvangen. Na heel lang zoeken eindelijk een klantenformulier gevonden waarmee ik contact zou kunnen maken. Tot 2 maal toe het formulier ingevuld en buiten de standaard ontvangstbevestiging, geen reactie. In de tussentijd gaan de... Lees meer
Ik heb 2 de zelfde pakketen.
Bij pakket 1 werkt alles zoals het hoort.
Bij pakket 2 werkt alles zoals het hoort. Alleen komen de mouseclicks daar niet aan. De cursor verandert maar de kliks komen niet aan.
Dat snapt ie niet. Heb... Lees meer
Bij STRATO een pakket aangeschaft, waarna netjes binnen 30 dagen geannuleerd. Hierdoor zou ik geen kosten hoeven te betalen voor het pakket. Helaas, heeft Strato er bijna 6 weken (!) over gedaan om mijn e-mail te beantwoorden. Hierdoor is mijn... Lees meer
Echt heel slecht. Nemen geen contact op na het melden van een probleem, hotline is onbereikbaar op uren dat ze bereikbaar zouden moeten zijn en pas nadat Facebook wordt ingeschakeld krijg je een reactie. Ruim 1,5 maand heb ik op... Lees meer
Na uren in de wacht te hebben gestaan over meerder dagen. Krijg je iemand die bijna geen Nederlands spreekt of verstaat aan de lijn die dan verteld dat alles per direct geregeld is.
Ben al een maand bezig om een verhuiscode... Lees meer
Ik sluit een nieuw contract af voor een vps server. dat gaat allemaal goed maar dan blijk ik te moeten bellen om de server te activeren. Maar de telefoon doet het niet, ik heb ook al andere mensen laten bellen... Lees meer
Hele ochtend geprobeerd telefonisch contact met Strato te krijgen. Via een bandje wordt gevraagd om je klantnr en pin in te geven, daarna heel lang moeten wachten en na een minuut of 10-15 wordt de verbinding door hun verbroken zonder... Lees meer