Klacht: Domein opzegging

op 13 september 2019 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik heb mijn domeinnaam gekocht van Strato in december 2018 en ik heb mijn domein en alle andere dingen in juni 2019 geannuleerd, maar ik betaal nog steeds voor de rest van de maanden die in mijn contract staat. Ze zeggen dat het een contract van een jaar is en zelfs na het annuleren moet ik ervoor betalen. Ik gebruik mijn website niet, maar ik betaal ervoor.
Bij het ondertekenen van het contract is het erg belangrijk om de koper hierover te informeren. Ik herinner me geen enkele belangrijke waarschuwing daarover. Als dat zo was, zou ik nooit een dergelijk onbegrijpelijk contract ondertekenen.
Ik belde de klantenservice en ze zeggen dat ze niets voor me kunnen doen, omdat ik een contract van een jaar heb getekend. Ze geven contracten met de telefoonmaatschappijen of anderen als voorbeeld. Maar ik heb nog nooit zo’n contract gehad dat zelfs na annulering wordt betaald.

Nog niet. Ik probeer daar nog steeds een oplossing voor te vinden. Maar ik heb weinig hoop, omdat ik altijd hetzelfde antwoord heb.

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Strato over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Nagihan7