Klacht: slimme meter monteur kwam niet

op 16 januari 2018 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Hallo,

vanochtend vrij genomen voor plaatsen slimme meters. tussen 8 en 10 was afgesproken, na 10:30 maar eens gebeld. Helaas monteur was ziek en kon niet komen kreeg ik te horen. Waarom niet zelf klant informeren. Optie was een nieuwe afspraak inplannen. Kon niet op een voor mij geschikte tijd(na middag of s’avonds. Lees deze klacht al vaker op diverse sites, heb hier een vrije dag voor opgenomen(waar van ik er toch al weinig heb) en of ik dat nog maar eens wil doen. Wie vergoed mij dit! En hoe onbeschoft om klant voor niks te laten wachten.

Als liander als beheerder van meters en niet hun toeleveranciers dit oplost. Dit door de meters te plaatsen na mijn werktijd, dit daar ik niet opnieuw vrij kan en wil nemen hiervoor(heb te weinig dagen om voor elke actie verlof te moeten nemen). Dus na 16:45 en of s'avonds of zaterdags zeker daar ik heb willen meewerken maar het via de telefoon gewoon afgedaan werd met oh sorry wij hadden het te druk om klanten af te bellen, en vervolgens geen enkele medewerking in omzetten te geven.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Liander een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Liander

Heeft op 16 januari 2018 om 15:51 geantwoord

Geachte heer Janssen,

Bedankt voor uw bericht.

Excuses voor het ongemak. Dit is niet de manier waarop het hoort te gaan. Ik heb voor u contact opgenomen met SmartInstall. Zij gaan dit voor u oplossen en met u een afspraak maken op een tijdstip dat het u schikt.

Met vriendelijke groet Ian,

Namens het Liander Webcareteam

Heeft op 07 februari 2018 om 14:14 geantwoord

Ik wacht nog steeds op een respons en nieuwe afspraak? Dus wat mij betreft staat deze klacht nog steeds als niet opgelost. Erg makkelijk zeggen dat jullie het oplossen en vervolgens niks doen.

Alle klachten die gemeld zijn door rjanssen1