Klacht: slechte klantenservice

op 11 mei 2016 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 20 april jl ben aan de telefoon gehad omdat ik het niet eens was met een veel te hoge telefoonrekening. Toen is telefonisch de toezegging gedaan dat per 30-4-16 mijn abonnement zou stoppen. 3 mei jl weer ben aan de telefoon gehad omdat het abonnement nog niet gestopt was.
Klantenservice zou het gaan nazoeken en het gesprek terugluisteren en mij hierover terugbellen. Vandaag weer met de klantenservice gebeld en er kan niets geregeld worden. Abonnement kan niet per 30-4 worden opgezegd en het eerste gesprek waarin dit werd toegezegd, kan niet worden terug geluisterd.
Er kan dus niets met mijn vraag/klacht gedaan worden en ik dien maar gewoon te betalen terwijl ik al ontzettend veel geld aan Ben betaald heb,

Gewenste Oplossing:

opzegging per 30-4-2016. de oorspronkelijke einddatum van het abonnement

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door karinkarel