Klacht: Ik heb mijn bestelling nog steeds niet!!!

op 23 mei 2020 over SKLUM in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 2 april hebben we een stoel besteld en nog steeds niet binnen. Eerst een uitstel mail, vervolgens wacht ik en nee nog steeds niet binnen. Toch maar weer mailen en wat blijkt? Weer langer wachten!!! Op wat?
Dit kan toch niet. Nadat ik ook nog notabene moet mailen en er om moet vragen waar het blijft!!!!
Vervolgens stuur ik een klacht en wat denk je? Geen reactie!!!
Ik eis nu de stoel!!! Of anders m’n geld terug.

Gewenste Oplossing:

Mijn stoel nu leveren of direct m’n geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SKLUM

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SKLUM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anonymous2013