Twee dezelfde nachtkastjes besteld. Twee verschillende geleverd.
Na erg lang wachten op een reactie ,willen ze beide ophalen, maar DAT wil ik niet
Nu weer proberen om contact te krijgen. Telefoonnummer in Rotterdam werkt niet. Wel 20 x formulier ingevuld. Geen reactie.... Lees meer
Wij hebben een salontafel voor retour aangemeld, maar dit wordt niet opgepakt. We zouden binnen 3-5 dagen horen wanneer het enorme pakket, wat nu in ons huis staat, zou worden opgehaald, maar we weten weken later nog niets. Ook is... Lees meer
na 3maanden eindelijk tv meubel geleverd, echter 1 van de pootjes defect. Direct gemeld op 5 november, echter nog steeds geen reactie. Retour melding gaat heel langzaam.
Ik wil binnen 1 week een reactie wat het vervolg is.
Nu staat het tv... Lees meer
Heb een aantal artikelen besteld op Sklum op 23/09/23. En deze zijn ondertussen nog steeds niet aangekomen (08/11/23).
De artikelen zijn al langer als 10 werkdagen onderweg en klantenservice helpt niet verder Lees meer
Ik kocht online een 4-tal Ivor eetkamerstoelen. De stoelen vielen tegen en ik wil ze retour sturen. Dit wordt heel langzaam opgepakt door Sklum. Ze zijn niét te bereiken n online kom je in een fuik van robo assistants. Zeer... Lees meer
Bestelling ontvangen maand geleden en naar openen de verpakking zagen wij gelijk dat de levering was niet compleet en defect. Gelijk retour verzoek ingediend en week later kreeg mail dat de verzoek accepteert maar moet wachten voor de bevestiging. En... Lees meer
Beste,
Op 10 oktober hebben wij een tuinset van Sklum (ca 700 euro) thuis geleverd gekregen. Direct bij het openmaken van de doos bleek het blad van de tafel kapot te zijn. Daarnaast bleek de set van plastic, terwijl op de... Lees meer
ter wel er staat 10 tot 12 werkdagen Lees meer
We hebben een tijd geleden twee stoelen besteld en willen deze retourneren. De zaak zou binnen drie tot vijf dagen behandeld worden, maar dit is anderhalve week geleden klantenservice medlt enkel dat er nog niets is gebeurd, terwijl dit de... Lees meer
Ik wil items retourneren a 300/400 euro maar de klantenservice reageert niet en loopt zo erg achter dat de status van mijn item nog steeds op verzenden staat. Ik probeer ze al sinds juni dit jaar het verhaal uit te... Lees meer