Klacht: Geen contact

HD010 op 26 augustus 2023 over SKLUM in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een spiegel besteld, toen die binnenkwam was deze spiegel gebroken. Melding gemaakt op de dag met 5 fotos als bewijs (moest vanuit de website). Melding gekregen dat ze binnen 5 werkdagen zouden reageren. Ondertussen 3 weken verder en nog geen reactie gehad, kan ook niet retoursturen want heb geen retourformulier ontvangen. Meerdere keren via de website verzocht tot contact/reactie maar geen geluk.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of een spiegel die niet kapot is.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SKLUM

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SKLUM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HD010