We hebben voor 28 dagen een auto gehuurd bij SIXT in USA voor 28 dagen. Tussenpersoon in deze AutoEurope. Hier hebben we verder zeer goede ervaringen mee. De eerste keer een auto van SIXT.
Bij de autohuur was alles inclusief inclusief... Lees meer
Wij hebben van 3-14 maart 2022 via Booking.com een auto gehuurd van Sixt in Malaga. Ter plaatse hebben wij bij Sixt het eigen risico van 1400 euro afgekocht. Dat hebben wij aan Sixt betaald. Een maand na het inleveren beweert... Lees meer
auto 23 dagen geleden ingeleverd op Schiphol, i.v.m. cyberattack kon ik geen bevestiging meekrijgen, bedrag staat nog steeds op mijn creditcard gereserveerd en in de gegevens staat nu dat auto 23 dagen te laat is ingeleverd, geen contact met SIXT... Lees meer
Op 1 mei een auto gehuurd met € 200,- borg. Op dezelfde dag ingeleverd, tot op heden geen restitutie van borg ontvangen. Sterker, op 19 mei heeft men een nieuwe huurovereenkomst (illegaal) aangemaakt en op mijn creditcard geblokkeerd. Dit is... Lees meer
Geachte heer/mevrouw,
Ik kan helaas niet inloggen op de Sixt app. Ik krijg steeds een foutmelding ondanks dat ik meerdere malen mijn wachtwoord heb gereset. Ik zou graag weer gebruik willen maken van share now via de app... Lees meer
Ben al 2 maanden bezig om mijn borg terug te krijgen van 300 euro. Heb 1 keer contact gekregen op 28 april en daar werd mij medegedeeld dat ik binnen 1 week de borg zou terugkrijgen....nu bijna 1 maand later... Lees meer
Jullie zijn niet telefonisch te bereiken.
Drama Lees meer
dit bedrijf houdt een naam niet hoog Share??? belachelijk
parkeren op laadplekken maar steken er geen stekker in
andere weg gebruikers kunnen hierdoor geen auto's opladen
bekeuringen zitten op de auto maar gebeurt verder niks
Sixt reageert nergens op Lees meer
Goedendag,
Ik heb van paigo vervelende brieven over een blijkbaar niet betaalde schade ontvangen. Deze schade is in mei 2021 door mij afgehandeld en betaald.
Vanwege de brieven van paigo heb ik op allerlei manieren, mails, telefoontjes, webmail, geprobeerd... Lees meer
Je moet eerst kiezen uit engels of duits. vervolgens een enorme rij met keuze menu's maar aan het einde wordt de verbinding verbroken. Kennelijk kun je niet in het nederlands je klacht indienen Lees meer