Klachten over Sixt

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Sixt zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Sixt in de categorie Autoverhuur

4 klachten gemeld
1.0 /10
2 stemmen
2

Sixt Klachten

Onduidelijke kosten

Klacht van Bjorn van Breda op 25 augustus 2022 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Hallo, vorige week via de Sixt app een auto gereserveerd. Bij de verhuurlocatie in melonares (gran canaria) aangekomen werd mij de optie ‘0 eigen risico’ aangeboden wat vrij normaal is. Echter was de beste man zo snel van stof en... Lees meer

Borg niet volledig terugbetaald

Klacht van AJF Hoogenveen op 28 juli 2022 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Sixt beweert dat in de bestelwagen hondensporen zijn gevonden en betalen daarom maar een deel van de borg terug. Ik heb geen hond. Er is geen hond in de wagen geweest. Ik heb de auto na sluitingstijd teruggebracht dus er... Lees meer

Reservation number 9921355162

Klacht van silberman op 11 juli 2022 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Geachte, Reservation number 9921355162 Ik had vorige week een BMW X3 Aut. VOLVO XC60 Aut. or similar (Premium SUV | PFAR) gereserveerd. Bij het ophalen werd ik door Dhr Zelim bedient die helemaal niet vriendelijk was. Ik kreeg toen een Nissan Qashqai... Lees meer

Onbereikbaar en fouten op factuur

Klacht van Sixtzuigt op 09 juli 2022 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Sixt is telefonisch niet bereikbaar. Er is een nummer, maar je komt nooit door keuzemenu en het wachtmuziekje. Ik heb een week lang dagelijks geprobeerd. Auto inleveren Den Haag centraal moet blijkbaar in parkeergarage. Staat nergens vermeld. Als je auto... Lees meer

Rekening

Klacht van Factuur 9485468846 op 24 juni 2022 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Ik heb een rekening ontvangen voor de huur van vier dagen van een Citroën C3 in Frankrijk (Montpellier). Nummer is: 9485468856. De betaling vooraf was 236,75 euro. Nu moet ik 342,83 euro bij betalen maar er worden hier posten opgevoerd die ik... Lees meer

Boekingskosten voor verkeerde datum

Klacht van Mvdk193 op 20 juni 2022 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Ik heb bij Sixt een auto proberen te huren in Spanje, maar had de verkeerde datum geselecteerd. Hierna had ik het lokale bedrijf gebeld omdat het bedrag 3 maal zo hoger was voor de juiste datum. Ik heb toen de... Lees meer

Geen borg

Klacht van Marcel kloof op 16 juni 2022 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Dit is de tweede keer dat ik bij sixt een maand moet wachten op mijn borg klantenservice hangt altijd op. Ze reageren niet op mails sturen alleen een link om de bankgegevens toe te voegen die het nooit doet. Lees meer

onterechte belasting (vanuit USA)

Klacht van Leon Curvers op 07 juni 2022 over Sixt in de categorie Autoverhuur

We hebben voor 28 dagen een auto gehuurd bij SIXT in USA voor 28 dagen. Tussenpersoon in deze AutoEurope. Hier hebben we verder zeer goede ervaringen mee. De eerste keer een auto van SIXT. Bij de autohuur was alles inclusief inclusief... Lees meer