Klacht: Reservation number 9921355162

silberman op 11 juli 2022 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,

Reservation number 9921355162

Ik had vorige week een BMW X3 Aut. VOLVO XC60 Aut. or similar (Premium SUV | PFAR) gereserveerd. Bij het ophalen werd ik door Dhr Zelim bedient die helemaal niet vriendelijk was. Ik kreeg toen een Nissan Qashqai (SUV | SFMR).
Hij dreigde mij aan om de totaal bedrag van BMW X3 te betalen een boete van 65 euro wegens overuren (na 16.00 u). ik was in de winkel al om 15.55, als hij de factuur opstelde was het al na 16 uur.

ik vraag vriendelijk maar tog met aandrang om de verschil van die 2 categories terug te storten de 65 euro (overuren) omdat ik wel op tijd was.

[email protected]
Silberman Shie

Gewenste Oplossing:

ik vraag vriendelijk maar tog met aandrang om de verschil van die 2 categories terug te storten de 65 euro (overuren) omdat ik wel op tijd was

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sixt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door silberman