In Rovinj een auto gehuurd, vooraf betaald met creditcard. Creditcard vanwege persoonlijke redenen niet mee kunnen nemen waardoor ik meastro wilde gebruiken (zie algemene voorwaarden). Wordt niet geaccepteerd waardoor ik de auto niet mee krijg. Mij gegarandeerd dat ik (gedeeltelijk)... Lees meer
Ik ben er helaas ook in gestonken (zoals velen, te lezen op internet) door bij ophalen en inleveren van een auto niet goed op te letten. bij ophalen van een auto ( ik had een van de goedkoopste auto's gehuurd... Lees meer
Ik heb een auto verhuurd in Italië en blijkbaar hebben we op een weg gereden wat niet mocht. Hiervoor hebben we een boete ontvangen. Blijkbaar heeft sixt hiervoor een herrenering gestuurd via de mail. Dit hebben we niet gezien, omdat... Lees meer
Ik heb een Auto bus gehuurd in mei. Alles netjes betaald. Bus teruggebracht. Van te voren foto's gemaakt van de bus. 2 maanden later zie ik plots een reservering van - 1152,- euro. Ingehouden door sixt. Ik ben direct... Lees meer
In Portugal hebben wij een auto gehuurd bij Sixt. De medewerker van het bedrijf informeerde ons dat wanneer wij weinig kilometers zouden rijden het beter was om vooraf een bedrag te betalen voor het aftanken van de auto. Dit... Lees meer
Beste heer/mevrouw,
Wekelijks huur ik auto's bij Sixt in Hoofddorp.
Zo wordt er een borg gereserveerd op mijn creditcard bij de huur van een auto, die normaal gesproken na enkel dagen wordt ingelost.
Op 5 april is er een bedrag van... Lees meer
Vrienden kwamen voor de feestdagen 2022 naar NL en reserveerde vanaf Curacao een huurauto bij Sixt, aanbetaling gedaan met creditcard bij reservering. Aangekomen vanuit Curacao op schiphol bleek de creditcard, waar al een deel van de aanbetaling was verricht, niet... Lees meer
31 Maart 15u wilde ik een auto huren. Mijn neef komt van buiten land hij wilt Audi q2 en en jullie bedrijf geeft de auto mee aan iemand anders zonder overleg. Dan zegt de medewerker dat het ons probleem... Lees meer
Auto verhuurbedrijf sixt heeft een blokkade op mijn account gezet. Ik heb vriendelijk verzocht om mijn account te deblokkeren omdat ik al jaren auto’s huur bij hun en nog nooit problemen heb gehad sixt. Helaas weigeren ze mijn account te... Lees meer
Ik reserveerde een auto kreeg na een dag een anulering belde vervolgens ze zeiden dat komt omdat je drie dagen op voorhand moet reserveren.
Ze maakte vervolgens zelf een reservering voor na drie dagen en weeral werd de wagen op de... Lees meer