Klachten over Sixt

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Sixt zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Sixt in de categorie Autoverhuur

35 klachten gemeld
1.2 /10
18 stemmen
18

Tijdslijn

Ongeldige parking kaart

Klacht van M. Poshtiban Ghavi op 19 november 2022 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Ik heb gisteren auto bij sixt DEN HAAG gereserveerd,18.11.2022 om 17:00 ik vertrek van Q park parking met auto ik zag een ongeldige parking kaart,kwam ik terug 17:05 terug naar kantoor was licht out en alle... Lees meer

borg wordt niet terug gestort

Klacht van Yke Boonstra op 06 oktober 2022 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Op 18juli dit jaar heb ik een auto gehuurd in Asturias, Spanje. Prima in orde verder. Ik kreeg echter nooit de borg teruggestort. Blijkbaar had ik een mail gemist waardoor ze handmatig mijn gegevens en borgteruggave aan moesten vragen of... Lees meer

klacht over kosten en borg

Klacht van onnomarie op 17 september 2022 over Sixt in de categorie Autoverhuur

We rented a car in Cyprus, at Paphos airport, via our travel agency Olives. On july 16th we picked up the car after a stressful delayed flight. I paid an extra 238 euros at the desk, while we already paid... Lees meer

Geen reaktie op e-mails en vragen

Klacht van Michael van Nus op 04 september 2022 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Heb Sixt meerdere e-mails gestuurd met vragen over een geblokkeerd account. Naar klantenservice, customer adjustment, security. Zo’n beetje alle afdelingen. Al 4-5 weken lang en ze antwoorden gewoon niet. Echt schandalig!! Lees meer

Onduidelijke kosten

Klacht van Bjorn van Breda op 25 augustus 2022 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Hallo, vorige week via de Sixt app een auto gereserveerd. Bij de verhuurlocatie in melonares (gran canaria) aangekomen werd mij de optie ‘0 eigen risico’ aangeboden wat vrij normaal is. Echter was de beste man zo snel van stof en... Lees meer

Borg niet volledig terugbetaald

Klacht van AJF Hoogenveen op 28 juli 2022 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Sixt beweert dat in de bestelwagen hondensporen zijn gevonden en betalen daarom maar een deel van de borg terug. Ik heb geen hond. Er is geen hond in de wagen geweest. Ik heb de auto na sluitingstijd teruggebracht dus er... Lees meer

Reservation number 9921355162

Klacht van silberman op 11 juli 2022 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Geachte, Reservation number 9921355162 Ik had vorige week een BMW X3 Aut. VOLVO XC60 Aut. or similar (Premium SUV | PFAR) gereserveerd. Bij het ophalen werd ik door Dhr Zelim bedient die helemaal niet vriendelijk was. Ik kreeg toen een Nissan Qashqai... Lees meer

Onbereikbaar en fouten op factuur

Klacht van Sixtzuigt op 09 juli 2022 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Sixt is telefonisch niet bereikbaar. Er is een nummer, maar je komt nooit door keuzemenu en het wachtmuziekje. Ik heb een week lang dagelijks geprobeerd. Auto inleveren Den Haag centraal moet blijkbaar in parkeergarage. Staat nergens vermeld. Als je auto... Lees meer