Mijn Klacht:
Hallo,
vorige week via de Sixt app een auto gereserveerd. Bij de verhuurlocatie in melonares (gran canaria) aangekomen werd mij de optie ‘0 eigen risico’ aangeboden wat vrij normaal is. Echter was de beste man zo snel van stof en onduidelijk. Huurbedrag via de app was €161,00. Dat liet hij op het scherm zien, daaronder stond een bedrag van €280,00 wat voor de complete dekking was. Ik zeg : dus dat is maar €119,00 extra voor de hele week? Jazeker, antwoord de man. Na getekend te hebben kreeg ik de factuur in mijn mailbox en bleek ik €441,00 betaald te hebben. Terug naar binnen en geen discussie meer mogelijk. De man vond dat hij duidelijk was geweest…, betreft boeking: 9487144568
Ik huur al lang bij Sixt, echt iedere vakantie maar heb dit nog nooit meegemaakt…
Mvg
Bjorn van Breda
Gewenste Oplossing:
Een antwoord van Sixt en beter nog een compensatie zou meer dan op zijn plaats zijn
