Mijn Klacht:
Sixt is telefonisch niet bereikbaar. Er is een nummer, maar je komt nooit door keuzemenu en het wachtmuziekje. Ik heb een week lang dagelijks geprobeerd. Auto inleveren Den Haag centraal moet blijkbaar in parkeergarage. Staat nergens vermeld. Als je auto niet bij DH CS hebt opgehaald, dus totaal niet duidelijk waar inleverplek is. Baliepersoneel reageert laconiek op suggestie om dat misschien wat duidelijker te vermelden. Telefonisch contact zoeken had geen zin, want niemand neemt de telefoon op. En tot slot maken ze 2 grove fouten waardoor mijn factuur € 100 duurder uitviel. “Te laat ingeleverd” (niet waar) en ze hadden 100 gereden kilometers extra erbij verzonnen. Telefonische klantenservice uiteraard weer onbereikbaar. Uiteindelijk opgelost via een noodkreet op Twitter nadat een medewerker eerst nog uit “coulance” aanbood dat ik maar de helft van het door hen ten onrechte te veel gerekende bedrag hoefde te betalen.
Gewenste Oplossing:
Regel je zaken
