Klacht: Boekingskosten voor verkeerde datum

Mvdk193 op 20 juni 2022 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij Sixt een auto proberen te huren in Spanje, maar had de verkeerde datum geselecteerd. Hierna had ik het lokale bedrijf gebeld omdat het bedrag 3 maal zo hoger was voor de juiste datum. Ik heb toen de online boeking geannuleerd, maar moest direct de volledige kosten betalen. Toen ik een dag later bij de locatie aankwam gaven ze aan dat er geen andere boeking was gemaakt via telefonisch contact en vroegen ze een belachelijk hoog tarief. Hierna ben ik naar een andere lokale aanbieder gegaan die me wel voor een zeer goed tarief heeft geholpen. Telefonisch wordt ik niet geholpen om me geld terug te krijgen en ze blijven het volledige bedrag voor de boeking op de verkeerde datum vragen! Hoe kan ik mijn geld terugvragen of in ieder geval een deel ervan? Ik heb de boeking ruim van tevoren en direct geannuleerd. Hiernaast ben ik slecht geholpen door de lokale Sixt locatie!

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug krijgen voor de boeking op de verkeerde datum of in ieder geval geval een groot deel hiervan.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sixt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mvdk193