Netjes via internet een auto gehuurd faro 7 dagen, extra rijder. € 166. Nix bijzonders. Op de afhaal locatie moest opeens toeslag voor jonge driver... tank mocht ook leeg terug. Wordt een paar keer gezegd. Uiteindelijk voor extra jonge rijder... Lees meer
Bij het ophalen van de bus gaf de uitgever aan dat de bus niet gecheckt was. We kregen een niet nette, vieze en niet volgetankte bus mee. Hiernaast was ook de bestelde steekwagen NIET meegeleverd.
De dag erna ontvangen we een... Lees meer
Besfe heer mevrouw,
Ik heb een auto gehuurd voor 3 weken bij het ophalen van de auto heb ik €720 gepint met de pinpas.
Bij het terug brengen van de auto is de factuur opgemaakt €500 dus moest ik €220 euro teruggestort... Lees meer
Beste heer/mevrouw,
Ik heb u aanmaning ontvangen, maar helaas kan ik dit niet accepteren,
Als eerst heeft u mij geen eerste betaal verzoek verzonden dus vraag ik me af waarom ik een aanmaning van Sixt ontvang.
Hierbij wil ik u informeren dat... Lees meer
Ik heb gisteren auto bij sixt DEN HAAG gereserveerd,18.11.2022 om 17:00 ik vertrek van Q park parking met auto ik zag een ongeldige parking kaart,kwam ik terug 17:05 terug naar kantoor was licht out en alle... Lees meer
Op 18juli dit jaar heb ik een auto gehuurd in Asturias, Spanje. Prima in orde verder. Ik kreeg echter nooit de borg teruggestort. Blijkbaar had ik een mail gemist waardoor ze handmatig mijn gegevens en borgteruggave aan moesten vragen of... Lees meer
Na het betalen van de auto heb ik akkoord gekregen om deze op te halen dezelfde dag nog, uiteindelijk kreeg ik ze telefonisch niet te pakken na 1,5 uur wachten, eenmaal op locatie waren alle auto’s weg en was er... Lees meer
We rented a car in Cyprus, at Paphos airport, via our travel agency Olives. On july 16th we picked up the car after a stressful delayed flight. I paid an extra 238 euros at the desk, while we already paid... Lees meer
Goede dag aantal dagen geleden heb ik een rekening gehad dat er schade is aan een auto die 4 maand geleden is gehuurt en ingeleverd.
1 omdat de betaling fout is gegaan via de credit cart hebben we via de rabobank... Lees meer
Heb Sixt meerdere e-mails gestuurd met vragen over een geblokkeerd account. Naar klantenservice, customer adjustment, security. Zo’n beetje alle afdelingen. Al 4-5 weken lang en ze antwoorden gewoon niet. Echt schandalig!! Lees meer