Klachten over Sixt

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Sixt zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Sixt in de categorie Autoverhuur

58 klachten gemeld
1.4 /10
36 stemmen
36

Tijdslijn

Contract niet nageleefd

Klacht van Karen Schuiling op 15 september 2021 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Geachte SIXT, Bij uw afdeling op Ibiza is iets niet goed gegaan, ik had een auto gehuurd bij de SIXT organisatie via Discovercars. De medewerker dhr Luque Urbina op luchthaven Ibiza, die ons vijandig te woord stond, gaf aan... Lees meer

Borg nog steeds niet terug na 2 maanden

Klacht van Gijs Meijerink op 15 september 2021 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Op 2 juli een busje gehuurd bij Sixt voor verhuizing, dezelfde dag teruggebracht en nog dezelfde ook een eindfactuur. Geen bijkomende schade of iets dergelijks, dus wij dachten de borg van €200 snel terug te krijgen. Na een tijdje afwachten... Lees meer

te veel kosten op de rekening gebracht

Klacht van Tea123 op 09 september 2021 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Beste, Sixt autoverhuur op Schiphol heeft te veel kosten op de rekening gebracht. Bij het ophalen van auto heb ik brandstofpakket (58 euro btw) er bij gevraagd, maar de medewerker heeft ook de schade en diefstal dekking (105 euro btw) er... Lees meer

Onprettige, vijandige bejegening

Klacht van Foxtrott op 06 september 2021 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Zondag 5 september 2021, 14.00 uur, Schiphol Amsterdam Kwam aan de balie bij een mevrouw (met zwart golvend haar, enige vrouw die op dat moment werkte, tegelijkertijd met een man met witblond kort haar) om de auto die ik online had... Lees meer

Teruggave borg

Klacht van Mariusz van Grunsven op 06 september 2021 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Op woensdag 28 juli 2021 heb ik een busje gehuurd bij Sixt , locatie Eindhoven. Tot dusverre heb ik nog steeds niet de borg teruggekregen van 200 Euro. Heb diverse malen een mailtje gestuurd naar Sixt en tevens geprobeerd telefonisch contact te... Lees meer

Op schade aan derden reageert SIXT totaal niet

Klacht van ArmandH op 04 september 2021 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Op 12 augustus een busje gehuurd in Maastricht met reserveringsnummer 9478862997 voor een aantal spullen weg te brengen, hiervoor de bus allrisk verzekerd zonder eigen risico, helaas schade gehad toen ik op de plaats van bestemming bij het terugrijden de... Lees meer

Borg niet terug! Duurt al twee maanden!

Klacht van KellyLe op 28 augustus 2021 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Eind juni een auto ingeleverd bij Sixt in Mallorca. Ik zou mijn borg van €300,- binnen 10 werkdagen ontvangen, maar daar is helemaal niks van gekomen. Telefonisch onbereikbaar en op mails/formulieren reageren ze al helemaal niet. Uiteindelijk Sixt benaderd via... Lees meer

Drop one way

Klacht van Osmansenkaya op 04 augustus 2021 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Auto gehuurd bij sixt in Nederland met afleverbesteming in duitsland. Krijg ik een voertuig met duitseplaten. Dus een voertuig van Duitsland. Normaal gesproken geen bezwaar welke platen of van welk land die voertuig is geregistreerd. Maar als op mijn factuur kijk... Lees meer