Klachten over Sixt

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Sixt zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Sixt in de categorie Autoverhuur

6 klachten gemeld
1.0 /10
3 stemmen
3

Sixt Klachten

Onduidelijke kosten achteraf

Klacht van gxxx op 16 januari 2023 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Netjes via internet een auto gehuurd faro 7 dagen, extra rijder. € 166. Nix bijzonders. Op de afhaal locatie moest opeens toeslag voor jonge driver... tank mocht ook leeg terug. Wordt een paar keer gezegd. Uiteindelijk voor extra jonge rijder... Lees meer

Ongegronde schademelding

Klacht van Carmenhe op 09 januari 2023 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Bij het ophalen van de bus gaf de uitgever aan dat de bus niet gecheckt was. We kregen een niet nette, vieze en niet volgetankte bus mee. Hiernaast was ook de bestelde steekwagen NIET meegeleverd. De dag erna ontvangen we een... Lees meer

Ongeldige parking kaart

Klacht van M. Poshtiban Ghavi op 19 november 2022 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Ik heb gisteren auto bij sixt DEN HAAG gereserveerd,18.11.2022 om 17:00 ik vertrek van Q park parking met auto ik zag een ongeldige parking kaart,kwam ik terug 17:05 terug naar kantoor was licht out en alle... Lees meer

borg wordt niet terug gestort

Klacht van Yke Boonstra op 06 oktober 2022 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Op 18juli dit jaar heb ik een auto gehuurd in Asturias, Spanje. Prima in orde verder. Ik kreeg echter nooit de borg teruggestort. Blijkbaar had ik een mail gemist waardoor ze handmatig mijn gegevens en borgteruggave aan moesten vragen of... Lees meer

klacht over kosten en borg

Klacht van onnomarie op 17 september 2022 over Sixt in de categorie Autoverhuur

We rented a car in Cyprus, at Paphos airport, via our travel agency Olives. On july 16th we picked up the car after a stressful delayed flight. I paid an extra 238 euros at the desk, while we already paid... Lees meer

Geen reaktie op e-mails en vragen

Klacht van Michael van Nus op 04 september 2022 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Heb Sixt meerdere e-mails gestuurd met vragen over een geblokkeerd account. Naar klantenservice, customer adjustment, security. Zo’n beetje alle afdelingen. Al 4-5 weken lang en ze antwoorden gewoon niet. Echt schandalig!! Lees meer