Klacht: Dubbele betaling niet teruggestort

Joyce831905 op 04 april 2023 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrienden kwamen voor de feestdagen 2022 naar NL en reserveerde vanaf Curacao een huurauto bij Sixt, aanbetaling gedaan met creditcard bij reservering. Aangekomen vanuit Curacao op schiphol bleek de creditcard, waar al een deel van de aanbetaling was verricht, niet te werken. Vrienden hebben het totaal bedrag betaald met bankkaart van Curacao! Sixt zou de aanbetaling terugstorten. Omdat dat tot heden nog niet is gedaan is deze klacht

Gewenste Oplossing:

Teveel betaald bedrag zoals beloofd terug storten

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sixt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joyce831905