Mijn Klacht:
Ik heb een Auto bus gehuurd in mei. Alles netjes betaald. Bus teruggebracht. Van te voren foto’s gemaakt van de bus. 2 maanden later zie ik plots een reservering van – 1152,- euro. Ingehouden door sixt. Ik ben direct gaan bellen. Echter is sixt op geen enkele manier te bereiken. Ik ben uiteindelijk naar Sixt toegegaan en daar mijn verhaal gedaan. Zei verbonden me telefonisch door maar kreeg ik geen reactie en werd er opgehangen. De medewerkster die mij geholpen heeft kon in het systeem een schade melding zien die door ons gemaakt zou zijn. Echter is dit nooit gebeurd, en is er ook nooit een melding gemaakt naar mij toe. Ik moest een mail sturen naar het schadebedrijf. Met de foto’s die vooraf gemaakt zijn van het voertuig waar de door ons zogenaamde schade , al zichtbaar was aan de bus. Meer als mailen kon ik niet doen. Ik kom hierdoor flink in de problemen en kan hiervoor verder bij niemand terecht!! SCHANDALIG hoe sixt hiermee omgaat. Ik heb tot nu toe nog geen enkele reactie!!
Gewenste Oplossing:
De onterechte schade claim onmiddelijk annuleren gezien onterechte claim en zonder ook maar enige informatie gehad te hebben.
Onmiddelijk contact met mij.
