Klacht: Bedrag van € 1000,00 al bijna 3 weken gereserveerd op mijn creditcard zonder teruggave. voor

Frank Christiaans op 20 april 2023 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer/mevrouw,
Wekelijks huur ik auto’s bij Sixt in Hoofddorp.
Zo wordt er een borg gereserveerd op mijn creditcard bij de huur van een auto, die normaal gesproken na enkel dagen wordt ingelost.
Op 5 april is er een bedrag van € 1000,00 op mijn creditcard gereserveerd, die nog steeds niet vrijgegeven is. Bij het huren van een auto was er een probleem bij jullie in Hoofddorp met de terminal.
Handmatig is het bedrag toen gereserveerd.
Wanneer ik in de volgende weken een auto moest huren , moest ik dus van mijn privérekening bedragen overboeken, omdat mijn bestedingslimiet niet toereikend meer was.
Dat was niet gebeurd, wanneer de € 1000,00 was teruggestort.
Nu kwam ik privé in de problemen.
Ik ben herhaaldelijk naar Sixt Hoofddorp gereden, om de zaak aan te kaarten. Keer op keer werd mij gezegd, dat er aan gewerkt wordt. Er gebeurt niets!!!!!
Ik vind het zo langzamerhand onbestaanbaar en overweeg om juridisch stappen te gaan nemen.
Ik krijg ook geen enkele reactie van wie dan ook.
Ik heb te maken met mijn maandelijkse kosten en vakantiebetalingen.

Daarnaast is telefonisch niemand te bereiken. Heel leuk, dat alles online gebeurt, maar als regelmatige klant onwerkbaar.
Het is dat Sixt Hoofddorp zo dichtbij is voor mij. Anders was ik al veel eerder overgestapt op een andere verhuurder van auto’s. Ik heb besloten om voor de komende weken even geen auto’s te huren bij jullie.

Verder is de administratieve organisatie niet geweldig.
Soms krijg ik een factuur, vaak niet. Huurovereenkomsten ook vaak niet.
Voor iemand als ik, die werk voor een tourbedrijfje , die mij vragen om facturen e.d. is dit nagenoeg onwerkbaar.

Ik hoop nu eindelijk eens duidelijkheid te krijgen van jullie en hoop, dat jullie mijn klachten eens serieus nemen.

Het personeel in Hoofddorp is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Over hen geen klachten.
Wel over jullie administratie.

Ik wil graag heel snel op de hoogte te worden gebracht van de afhandeling.

Groet Frank Christiaans
Waterhof 63
2102LC Heemstede
06-10767501

Gewenste Oplossing:

Ik wens zo snel mogelijk een reactie van jullie te ontvangen via mail of telefoon.
Daarnaast dat de € 1000,00 heel snel wordt vrijgegeven/ ingelost.
Een geste daarnaast van jullie kant zou ik op prijs stellen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sixt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frank Christiaans