Klacht: Onvriendelijk personeel

Ahmad ghareeb op 01 april 2023 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

31 Maart 15u wilde ik een auto huren. Mijn neef komt van buiten land hij wilt Audi q2 en en jullie bedrijf geeft de auto mee aan iemand anders zonder overleg. Dan zegt de medewerker dat het ons probleem is en dat wij elke dag 25€ extra moeten betalen. Vervolgens reageer ik hier op dat ik het er niet mee eens ben, zegt de medewerker dat ik een grote mond heb en dat ik nooit meer langs mag komen om te huren. Medewerker wilden zijn naam ook niet doorgeven. Ik heb al vaker bij jullie gehuurd en heb nog nooit z’n slechte service meegemaakt. En zegt hij ook ik mag niet meer bij SIXT auto huren

Gewenste Oplossing:

Gwn volgende keer goed service geven en met veranderlijk mensen

En Mijn neef heet: Maher El Ibrahim

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sixt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ahmad ghareeb