Klacht: Boete van betaling.

Sanh1992 op 18 juli 2023 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een auto verhuurd in Italië en blijkbaar hebben we op een weg gereden wat niet mocht. Hiervoor hebben we een boete ontvangen. Blijkbaar heeft sixt hiervoor een herrenering gestuurd via de mail. Dit hebben we niet gezien, omdat die in de spam terecht kwam. Uiteindelijk hebben we een aangetekende brief ontvangen en hebben we de boete betaald. Nu moeten we sixt nog een aparte boete betalen voor de betalingsherrinering die ze hebben verstuurd. Dit bedrag is €421 euro. Het kan echt niet gekker worden hier. Dit was het bedrag dat we hadden betaald voor het verhuren.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als we alleen de kosten van de eerste belalingsherrinering moeten betalen, want €421 euro vind ik absurd.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sixt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sanh1992