Klachten over Simpel

Simpel is een aanbieder van voordelige sim-only abonnementen. Simpel staat voor goedkope telefonie, duidelijke communicatie en controle over je kosten.... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Nog 27 klachten nodig voor een plaats in de categorie Mobiele Telefonie

100%
3.1 /10
15 stemmen

Inflatie verhoging

Klacht van J op 28 februari 2024 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Wanneer je een overeenkomst sluit is het de bedoeling dat beide partijen eraan zullen houden, of dat er met goed overleg iets veranderen kan, zo simpel is alles. Alleen Simpel denkt er zich anders over. Verhoog zijn prijzen voor oude... Lees meer

Onaangekondigde Verhoging

Klacht van J op 23 februari 2024 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

In 2021 heb ik mijn abonnement bij Simpel verlengd tot mijn grote spijt. Een overeenkomst voor een vast bedrag per maand, totdat er ineens voor januari een verhoging zou plaatsvinden kort voor het afboeken medegedeeld, gezien dit overkomt met... Lees meer

Inflatiekosten

Klacht van J op 23 februari 2024 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben al jaren klant bij Simpel, opeens krijg ik een verhoging op mijn factuur, dit meteen gemeld, na 5 dagen wachten een kort antwoord wij mogen dit vanwege inflatie. Nogmaals gemeld dat ik hier niet mee eens ben, gezien... Lees meer

Geen mobiel internet

Klacht van Anniekb88 op 29 december 2023 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

De gehele dag geen mobiel internet gehad. Wel kunnen bellen. In de middag contact opgenomen met Simpel na alle stappenplannen te hebben doorlopen voor mogelijke oorzaken. Na een half uur in de wacht aan de telefoon maar opgehangen. Vervolgens het... Lees meer

Compliment van everwijn op 29 december 2023 over Simpel

Fijn dat het is opgelost. Wel jammer dat het zover moest komen.

Compliment van Ruud62 op 20 juli 2023 over Simpel

Ja uiteindelijk heb ik begrepen dat je niet buiten het gewone tarief moet komen.
En is het voorstel oké.

Groetjes Ruud Gouwswaard

Compliment van Kerel123 op 29 augustus 2022 over Simpel

Nou fijn dat jullie mij vrijgeven om overbrengen stappen. Heb altijd goed bereik gehad tot 2 maanden geleden dus moet wel overstappen. Bedankt voor deze nette oplossing

Groeten Patrick

Compliment van JvD1964 op 21 juni 2022 over Simpel

Ik dacht dat dit reeds eerder terug gekoppeld was alhier. Sorry voor dit stukje miscommunicatie.

De klacht is opgelost!

Compliment van Peverk op 27 januari 2022 over Simpel

Jammer dat deze oplossing niet eerder , tijdens telefonische contacten met de helpdesk , werd geboden. Maar in elk geval ..dank voor deze oplossing

Compliment van GoogleGoudenRegelsKlantvriendelijkheid op 03 november 2021 over Simpel

Beste Ilan,

Ik heb de klacht zojuist offline gehaald, mijn review op Trustpilot aangepast, en op Klachtenkompas mijn klacht als opgelost gemarkeerd.

Bedankt voor je bericht.

Vriendelijke groet,

Fang Cheung

Compliment van bdommel op 20 september 2021 over Simpel

Er kan makkelijk iets fout gaan bij het bestellen en de klant kan het niet zien. Fijn dat het opgelost is.

Compliment van Betty1 op 20 augustus 2021 over Simpel

Toch nog netjes opgelost.

Compliment van Snap deze vraag niet. op 07 juli 2021 over Simpel

Dag Simpel,

Geen oplossing, echter had ik de kosten kunnen besparen van mijn verbruikte MB’s.
Dit hebben jullie aangegeven.
Was teleurgesteld in de hoogte van de factuur.
Vind in 2 dagen verbruik MB’s erg hoog wat mijn inziens niet in de lijn loopt met het normale verbruik.

Het voelt voor datgene wat ontstaan is is, wat overigens mijn eigen schuld is, allemaal te zwaar belast.

Het gaat netjes betaald worden, of is al afgeschreven.

Groet,
E. van Duinen.

Compliment van M.Pieters op 10 juni 2021 over Simpel

De klacht kan worden gesloten.

Compliment van BrFee op 28 mei 2021 over Simpel

Hallo Astrid, ja ik ben blij met jullie oplossing en het feit dat ik serieus genomen wordt, dank daarvoor. haar klantnummer is: c186686932
Geb dat 2-11-2004
5081rk nr 35

Compliment van Simpel-zat op 12 juni 2021 over Simpel

Inmiddels heeft Simpel het telefoonnummer na enig aandringen overgedragen.

Compliment van Simpelmans op 26 mei 2021 over Simpel

Helaas is de oplossing van Laila niet bij Simpel doorgekomen, want een aanvraag voor nummerbehoud van de provider waar ik naar wil overstappen is door Simpel afgewezen...

Compliment van wblebon op 19 april 2021 over Simpel

Ben zeer dankbaar dat Simpel het opgelost heeft ze zijn erorm service gericht. Snap nog steeds niet waar de kosten vandaan komen en hoop ook niet dat het terug komt maak me nu alleen zorgen over apps installeren aangezien zij Simpel zeggen dat er kosten bij kunnen komen terwijl de apps die ik nu heb op de telefoon niet dat aangeeft als informatie.

Compliment van Simpeltjes op 23 februari 2021 over Simpel

Ik ga ermee akkoord, maar ik vind het vervelend dat ik niet begrijp hoe dit mogelijk was....Ik zou willen weten welke actieve datasessie er geweest kan zijn, zodat dit niet nog een keer gebeurt. Ik ga ook een aanpassing van mijn abonnement overwegen.

Compliment van monique1997 op 16 februari 2021 over Simpel

inmiddels ben ik overgestapt naar een andere provider (ik wenste geen nummerbehoud), dus mag per direct stopgezet worden