Klachten over Simpel

Simpel is een aanbieder van voordelige sim-only abonnementen. Simpel staat voor goedkope telefonie, duidelijke communicatie en controle over je kosten.... Lees meer >

94% van alle klachten opgelost. Nog 13 klachten nodig voor een plaats in de categorie Mobiele Telefonie

94%
37 klachten gemeld
1 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
35 klachten opgelost
4.1 /10
20 stemmen
20

prijs compensatie

Klacht van rob Kuik op 14 maart 2023 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Heb al jaren een abonnement bij simpel, en mijn vrouw ook. In de tijd dat ik een abonnement voor mijn vrouw afsloot was de actie 8GB word 12GB zij heeft uiteindelijk maar 8 gekregen. Nu heb ik inmiddels een prijs verhoging gekregen, en... Lees meer

dubbele rekening

Klacht van hans bal op 07 maart 2023 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

simpel rekent twee maal 102.50 maand januari en februari ,op 30-1 2023 twee maal offer internet bundel met 916,66 mb koste 100 euro van af 30-1-2023 tot 20-2-2023 geen bundel over scheiding en moet toch 102,50 betalen op de 2 facturen staat... Lees meer

dubbel betaalde rekening

Klacht van hans bal op 02 maart 2023 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

h k bal saturnustraat 153 tel:0630510894 klant num. c162570391 [email protected] rekening januari terecht 102,50 inrekening gebracht rekening februari te onrechte nog een keer 102,50 inrekening gebracht terug te vinden specificatie gaarne terug storten op mijn rekening groeten hans bal ps ik heb gebeld ,de telefonist was de bubbel... Lees meer

Verhoging

Klacht van PaulBarney op 10 februari 2023 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Wij hebben als gezin 3 sim only abonnementen lopen bij Simpel, die tijdens de looptijd van 2 jaar zijn verhoogd. Dit zijn geen afspraken en daarbij blijven jullie reclame maken met de 'oude' prijzen met meer mb's! Wij zijn trouwe tevreden... Lees meer

Geen activatie

Klacht van Goudzoeker op 07 februari 2023 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb al een week geen verbinding ondanks 2 nieuwe simkaarten er zou een storing zijn van de activatiecode. In een week tijd is het onmogelijk om dit door hun optelossen . Lees meer

Deflatie ipv Inflatie

Klacht van RanRan op 06 februari 2023 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Simpel voert 8,6% inflatie door En ik heb 8G voor 10 euro!!! Wat nu 10,86 euro wordt. Maar Simpel adverteer nu met 14G voor 10 euro! Dat betekent geen 8,6 inflatie maar meer dan 40% deflatie, in dezelfde periode. Hierdoor voel ik... Lees meer

Verhoging abonnement

Klacht van Biancarosa64 op 06 februari 2023 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Simpel heeft de abonnementskosten gecorrigeerd met 8,6%. Dit doen ze omdat in de algemene voorwaarden staat dat er een inflatiecorrectie kan worden toegepast. Ik had oorspronkelijk een abonnement van €7,50. Nu krijg ik een factuur van €8,15. Mijn klacht is als... Lees meer

Misleiding bestaande klanten

Klacht van Jan Fieten op 06 februari 2023 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Let op! Verleng je abonnement van voor 2022 niet! Ik heb sinds 2018 meerdere abonnementen voor het gezin en deze reeds enkele malen verlengd d.m.v. een verlengingsaanbod welke je via de Simpel app kan accepteren/afsluiten. Hiermee accepteer je automatisch ook de algemene... Lees meer

Mijn klacht

Klacht van Lulia op 12 januari 2023 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb 5 dagen geleden nieuwe tegoed gekregen en ik heb mijn internet maar een paar keer voor een paar minuten aangehad en het is nu al op. Ik had vanochtend nog 60 mb en ik had voor ongeveer 5... Lees meer

Inflatieberekening.

Klacht van Pluis02 op 12 januari 2023 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Simpel heeft de abonnementskosten gecorrigeerd met 8,6%. Dit doen ze omdat in de algemene voorwaarden staat dat er een inflatiecorrectie kan worden toegepast. Mijn klacht is drieledig: 1. De aankondiging van deze wijziging is niet als aparte mail aangekondigd, maar als opmerking... Lees meer

Compliment van Kerel123 op 29 augustus 2022 over Simpel

Nou fijn dat jullie mij vrijgeven om overbrengen stappen. Heb altijd goed bereik gehad tot 2 maanden geleden dus moet wel overstappen. Bedankt voor deze nette oplossing

Groeten Patrick

10

Compliment van JvD1964 op 21 juni 2022 over Simpel

Ik dacht dat dit reeds eerder terug gekoppeld was alhier. Sorry voor dit stukje miscommunicatie.

De klacht is opgelost!

8

Compliment van Peverk op 27 januari 2022 over Simpel

Jammer dat deze oplossing niet eerder , tijdens telefonische contacten met de helpdesk , werd geboden. Maar in elk geval ..dank voor deze oplossing

7

Compliment van GoogleGoudenRegelsKlantvriendelijkheid op 03 november 2021 over Simpel

Beste Ilan,

Ik heb de klacht zojuist offline gehaald, mijn review op Trustpilot aangepast, en op Klachtenkompas mijn klacht als opgelost gemarkeerd.

Bedankt voor je bericht.

Vriendelijke groet,

Fang Cheung

8

Compliment van bdommel op 20 september 2021 over Simpel

Er kan makkelijk iets fout gaan bij het bestellen en de klant kan het niet zien. Fijn dat het opgelost is.

8

Compliment van Betty1 op 20 augustus 2021 over Simpel

Toch nog netjes opgelost.

9

Compliment van Snap deze vraag niet. op 07 juli 2021 over Simpel

Dag Simpel,

Geen oplossing, echter had ik de kosten kunnen besparen van mijn verbruikte MB’s.
Dit hebben jullie aangegeven.
Was teleurgesteld in de hoogte van de factuur.
Vind in 2 dagen verbruik MB’s erg hoog wat mijn inziens niet in de lijn loopt met het normale verbruik.

Het voelt voor datgene wat ontstaan is is, wat overigens mijn eigen schuld is, allemaal te zwaar belast.

Het gaat netjes betaald worden, of is al afgeschreven.

Groet,
E. van Duinen.

8

Compliment van M.Pieters op 10 juni 2021 over Simpel

De klacht kan worden gesloten.

9

Compliment van BrFee op 28 mei 2021 over Simpel

Hallo Astrid, ja ik ben blij met jullie oplossing en het feit dat ik serieus genomen wordt, dank daarvoor. haar klantnummer is: c186686932
Geb dat 2-11-2004
5081rk nr 35

10

Compliment van Simpel-zat op 12 juni 2021 over Simpel

Inmiddels heeft Simpel het telefoonnummer na enig aandringen overgedragen.

7

Compliment van Simpelmans op 26 mei 2021 over Simpel

Helaas is de oplossing van Laila niet bij Simpel doorgekomen, want een aanvraag voor nummerbehoud van de provider waar ik naar wil overstappen is door Simpel afgewezen...

10

Compliment van wblebon op 19 april 2021 over Simpel

Ben zeer dankbaar dat Simpel het opgelost heeft ze zijn erorm service gericht. Snap nog steeds niet waar de kosten vandaan komen en hoop ook niet dat het terug komt maak me nu alleen zorgen over apps installeren aangezien zij Simpel zeggen dat er kosten bij kunnen komen terwijl de apps die ik nu heb op de telefoon niet dat aangeeft als informatie.

10

Compliment van Simpeltjes op 23 februari 2021 over Simpel

Ik ga ermee akkoord, maar ik vind het vervelend dat ik niet begrijp hoe dit mogelijk was....Ik zou willen weten welke actieve datasessie er geweest kan zijn, zodat dit niet nog een keer gebeurt. Ik ga ook een aanpassing van mijn abonnement overwegen.

7

Compliment van monique1997 op 16 februari 2021 over Simpel

inmiddels ben ik overgestapt naar een andere provider (ik wenste geen nummerbehoud), dus mag per direct stopgezet worden

8

Compliment van aicequeen op 20 januari 2021 over Simpel

Naar tevredenheid opgelost. Dank u wel.

9

Compliment van Joklacht op 16 december 2020 over Simpel

Indien nagekomen goede deal

7