Klachten over Simpel

Simpel is een aanbieder van voordelige sim-only abonnementen. Simpel staat voor goedkope telefonie, duidelijke communicatie en controle over je kosten.... Lees meer >

85% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 van 7 Mobiele Telefonie

3.8 /10
234 stemmen
234

Compliment van Evert J Salakory op 15 november 2018 over Simpel

Ben pas tevreden indien Simpel de eenmalige vergoeding heeft vergoedt. Leon heeft een een verzoek ingediend, dit moet nog geaccordeerd worden! Dan kan ik het bedrag op mijn specificatie terug zien.

Compliment van B.A. Dieckman op 18 december 2018 over Simpel

Prima oplossing. De afhandeling is toch nog zoals ik had verwacht.

Compliment van Impala1958 op 29 augustus 2018 over Simpel

Ik ben mijn simpel zeer erkentelijk. Dank u voor u begrip en mijn situatie.

Compliment van ssweber65 op 17 augustus 2018 over Simpel

Beste Liza,
hartstikke bedankt voor de super oplossing! Hier ben ik heel blij mee!
Ik heb trouwens van meer mensen op internet gelezen dat er geen notificatie van Simpel komt als je naar Monaco gaat. Inderdaad wellicht iets om nader te onderzoeken.
Nogmaals bedankt en met vriendelijke groet
Sabine Weber

Compliment van Martijnsanne op 24 juli 2018 over Simpel

Er wordt op dit moment nog steeds geld afgeschreven van mijn rekening.
Zelfs voor juli en dat nadat ik nu al 2 keer op heb gezegd.
Ik zou graag willen dat het abonnement per afgelopen mei stopt zoals het ook de eerste keer is opgezegd. Ik vind het heel jammer dat ik nu al 5 maanden hiermee bezig ben, wanneer jullie uit klantvriendelijkheid nog een gebaar willen doen voor het ongemak dan zou ik dat erg kunnen waarderen.

Vriendelijke groet, Chantal Smeulders

Compliment van Marcelgoedhart op 22 juni 2018 over Simpel

Wel blijf ik van mening dat wanneer ik een bundel van 10 euro heb, dat dat dan ook mijn plafond is. Mocht ik over mijn plafond willen gaan, dan maak ik zelf de keuze om extra aan te schaffen. En dus niet anders om!
Wel is de oplossing een aangename verrassing!

Compliment van knielen op 08 mei 2018 over Simpel

Ondanks de teleurstellende service achteraf toch een prima oplossing!

Compliment van nadiaholstege op 03 mei 2018 over Simpel

Het is erg goed opgepakt door Simpel en ik ben blij met de oplossing. Goede service!

Compliment van sambody op 27 april 2018 over Simpel

Ik ga akkoord met deze oplossing en heb inmiddels plafonds ingesteld op de 3 nummers van mijn kinderen.

Compliment van Daphne Kortbeek op 21 maart 2018 over Simpel

Ik blijf erbij dat ik niet denk dat de kosten kloppen. Maar ik snap de uitleg en ben blij met een middenoplossing waarbij ik gehoord word en serieus genomen word. Dus dank daarvoor.

Compliment van LexM op 07 maart 2018 over Simpel

Beste Astrid,

Dat vind ik een prima oplossing.

Neem jij de verdere afhandeling tot he rekening of moet ik hier zelf nog iets voor doen?

Compliment van Shireenamsterdam op 28 februari 2018 over Simpel

Zo super snel rechtgezet, dat ik mij afvraag waarom mensen als Astrid ook niet worden ingezet bij problemen met simkaarten/ abonnementen! In dat geval had ik nu dan namelijk een paar abonnementen lopen bij Simpel. Natuurlijk ben ik tevreden met deze oplossing. Ik heb mijn geld teruggekregen (simkaart €15 en administratiekosten €20). Bedankt daarvoor.

Vriendelijke groet,
Shireen

Compliment van hanswnd op 27 februari 2018 over Simpel

Geweldig. Het is direct gelukt

Compliment van OdiliaK op 09 maart 2018 over Simpel

Beste Astrid,

Ik ga akkoord met deze oplossing. Hartelijk dank.