Klachten over Simpel

Simpel is een aanbieder van voordelige sim-only abonnementen. Simpel staat voor goedkope telefonie, duidelijke communicatie en controle over je kosten.... Lees meer >

91% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Mobiele Telefonie

91%
158 klachten gemeld
1 openstaande klachten
13 klachten in behandeling
144 klachten opgelost
4.5 /10
73 stemmen

Wij zitten met 3 mobiele telefoons in Andelst, waarvan geen bereik. Ik vind dat wij van het kastje naar de muur gestuurd worden. Al diverse keren dezelfde informatie toegestuurd, waar elke keer naar 5 dagen naar gevraagd word. Maar tot een oplossing... Lees meer

Beste klacht.nl,Ik ben op dit moment in het buitenland (EU). Vanochtend om 11.00 kreeg ik een smsje met de waarschuwing dat mijn internetdatabundel op was. Ik wilde een aanvulling gaan kopen. Ik ging naar mijn.simpel.nl. Daar zag ik dat er om... Lees meer

Compliment van jeroenbroeckx op 02 oktober 2019 over Simpel

ja alleen is het voor mij nog een raadsel wat er mis is gegaan met de data verkeer.

Compliment van deniz2104 op 25 juli 2019 over Simpel

goed opgelost,erg tevreden

Compliment van Iris199 op 26 juli 2019 over Simpel

Aah super!! Hartstikke fijn dank u wel. En u ook een prettig weekend toegewenst!

Compliment van Teuny Goedhart op 09 oktober 2019 over Simpel

Simpel terug betaaldwat ik te veel gebruikt had,over mijn bedrag heen gegaan,een heiegoede service van simpel ben er blij mee

Compliment van rianneadamse op 06 juni 2019 over Simpel

Bedankt! Indien de coulance regeling wordt goedgekeurd door de financiële afdeling ben ik weer een gelukkige Simpel klant.

Compliment van Roos417 op 27 mei 2019 over Simpel

Net ingelogd op mijn simpel en zie dat de coulanceregeling is toegepast. Ik ben hier heel tevreden mee.

Compliment van Tamara michele van der giesen op 06 juni 2019 over Simpel

Ik ben tevreden dat dit nu eindelijk is opgelost, ik weet niet of dit ook het geval had geweest als ik dit niet op deze manier had gedaan. Bedankt!

Compliment van Evanes op 07 juni 2019 over Simpel

Ik vind dat Simpel nadat ik een klacht had ingediend op Klacht.nl het probleem erg netjes heeft opgelost door in plaats van het buitenbundel tarief het MB-aanvuller tarief te rekenen, en ik de rest van het bedrag dus heb teruggekregen. Ook kreeg ik deze keer een vriendelijk en uitgebreid antwoord terug. Wat ik wel jammer vind in de afhandeling van deze klacht is dat ik pas serieus werd genomen nadat ik de klacht heb gepost op Klacht.nl. Ik had daarvoor ook al rechtstreeks contact gehad met de klantenservice van Simpel, maar daar kreeg ik telkens alleen een kort standaard antwoord terug, waardoor ik het gevoel kreeg dat men mij/de klacht totaal niet serieus nam. Kortom: erg tevreden met de oplossing en de reactie van Simpel via Klacht.nl, wel jammer dat men bij contact via de eigen klantenservice stukken minder klantvriendelijk reageert. Daar is wellicht nog wat ruimte voor verbetering en meer aandacht voor de klant.

Compliment van simi97 op 21 mei 2019 over Simpel

Bedankt voor de goede service! Het heeft even moeten wachten, maar ik ben blij met de oplossing.

Compliment van Michael68 op 08 mei 2019 over Simpel

Bedankt voor deze oplossing. Het plafond zal ik aanpassen; het was mij niet bekend dat dit ook voor de databundel tot extra kosten zou kunnen leiden.

Compliment van Ewart_Boer op 30 april 2019 over Simpel

Prima oplossing! Ik ben meer dan tevreden over de oplossing die Simpel aangeboden heeft.

Compliment van JolijnBols op 18 april 2019 over Simpel

Goede oplossing. Simpel is mij op een nette manier tegemoet gekomen!
Dankje simpel

Compliment van Montenero op 18 april 2019 over Simpel

Nette en correcte oplosssing.
En ook goed dat het probleem bij de verbruikspagina wordt gecorrigeerd,
en dat dit in de toekomst niet meer gebeurd.

mvg. S.Potalivo

Compliment van Norbert63 op 18 maart 2019 over Simpel

Prima uitleg. Wel jammer van de eurokraker maar dat kan ik begrijpen.

Compliment van D.E. op 18 maart 2019 over Simpel

Goed opgelost. Bedankt!

Compliment van Evert J Salakory op 15 november 2018 over Simpel

Ben pas tevreden indien Simpel de eenmalige vergoeding heeft vergoedt. Leon heeft een een verzoek ingediend, dit moet nog geaccordeerd worden! Dan kan ik het bedrag op mijn specificatie terug zien.

Compliment van B.A. Dieckman op 18 december 2018 over Simpel

Prima oplossing. De afhandeling is toch nog zoals ik had verwacht.

Compliment van Impala1958 op 29 augustus 2018 over Simpel

Ik ben mijn simpel zeer erkentelijk. Dank u voor u begrip en mijn situatie.