Klachten over Simpel

Simpel is een aanbieder van voordelige sim-only abonnementen. Simpel staat voor goedkope telefonie, duidelijke communicatie en controle over je kosten.... Lees meer >

92% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 in Mobiele Telefonie

92%
208 klachten gemeld
3 openstaande klachten
13 klachten in behandeling
192 klachten opgelost
3.8 /10
92 stemmen

Ik betaal maandelijks extra voor het plafond. Vorige maand over mijn bundel heen gegaan, geen sms gehad hierover. Dit is door de klantenservice bevestigd. Vorige week contact met ze gehad, ik zou teruggebeld worden, inmiddels een week verder zonder enig... Lees meer

Ik heb op voorstel van Simpel op 6 februari mijn contract verlengd met 2 jaar d.m.v. een eurokraker.Mijn abo was 250 Mb, 250 belminuten, onbeperkte sms.Mijn nieuwe abo is 250 Mb, 100 belminuten, 500 sms.Dit is buitengewoon misleidend, ik... Lees meer

Compliment van simi97 op 21 mei 2019 over Simpel

Bedankt voor de goede service! Het heeft even moeten wachten, maar ik ben blij met de oplossing.

Compliment van Michael68 op 08 mei 2019 over Simpel

Bedankt voor deze oplossing. Het plafond zal ik aanpassen; het was mij niet bekend dat dit ook voor de databundel tot extra kosten zou kunnen leiden.

Compliment van Ewart_Boer op 30 april 2019 over Simpel

Prima oplossing! Ik ben meer dan tevreden over de oplossing die Simpel aangeboden heeft.

Compliment van JolijnBols op 18 april 2019 over Simpel

Goede oplossing. Simpel is mij op een nette manier tegemoet gekomen!
Dankje simpel

Compliment van Montenero op 18 april 2019 over Simpel

Nette en correcte oplosssing.
En ook goed dat het probleem bij de verbruikspagina wordt gecorrigeerd,
en dat dit in de toekomst niet meer gebeurd.

mvg. S.Potalivo

Compliment van Norbert63 op 18 maart 2019 over Simpel

Prima uitleg. Wel jammer van de eurokraker maar dat kan ik begrijpen.

Compliment van D.E. op 18 maart 2019 over Simpel

Goed opgelost. Bedankt!

Compliment van Evert J Salakory op 15 november 2018 over Simpel

Ben pas tevreden indien Simpel de eenmalige vergoeding heeft vergoedt. Leon heeft een een verzoek ingediend, dit moet nog geaccordeerd worden! Dan kan ik het bedrag op mijn specificatie terug zien.

Compliment van B.A. Dieckman op 18 december 2018 over Simpel

Prima oplossing. De afhandeling is toch nog zoals ik had verwacht.

Compliment van Impala1958 op 29 augustus 2018 over Simpel

Ik ben mijn simpel zeer erkentelijk. Dank u voor u begrip en mijn situatie.

Compliment van ssweber65 op 17 augustus 2018 over Simpel

Beste Liza,
hartstikke bedankt voor de super oplossing! Hier ben ik heel blij mee!
Ik heb trouwens van meer mensen op internet gelezen dat er geen notificatie van Simpel komt als je naar Monaco gaat. Inderdaad wellicht iets om nader te onderzoeken.
Nogmaals bedankt en met vriendelijke groet
Sabine Weber

Compliment van Martijnsanne op 24 juli 2018 over Simpel

Er wordt op dit moment nog steeds geld afgeschreven van mijn rekening.
Zelfs voor juli en dat nadat ik nu al 2 keer op heb gezegd.
Ik zou graag willen dat het abonnement per afgelopen mei stopt zoals het ook de eerste keer is opgezegd. Ik vind het heel jammer dat ik nu al 5 maanden hiermee bezig ben, wanneer jullie uit klantvriendelijkheid nog een gebaar willen doen voor het ongemak dan zou ik dat erg kunnen waarderen.

Vriendelijke groet, Chantal Smeulders

Compliment van Marcelgoedhart op 22 juni 2018 over Simpel

Wel blijf ik van mening dat wanneer ik een bundel van 10 euro heb, dat dat dan ook mijn plafond is. Mocht ik over mijn plafond willen gaan, dan maak ik zelf de keuze om extra aan te schaffen. En dus niet anders om!
Wel is de oplossing een aangename verrassing!

Compliment van knielen op 08 mei 2018 over Simpel

Ondanks de teleurstellende service achteraf toch een prima oplossing!

Compliment van nadiaholstege op 03 mei 2018 over Simpel

Het is erg goed opgepakt door Simpel en ik ben blij met de oplossing. Goede service!