Klachten over Simpel

Simpel is een aanbieder van voordelige sim-only abonnementen. Simpel staat voor goedkope telefonie, duidelijke communicatie en controle over je kosten.... Lees meer >

90% van alle klachten opgelost. Nog 18 klachten nodig voor een plaats in de categorie Mobiele Telefonie

90%
32 klachten gemeld
3 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
29 klachten opgelost
4.0 /10
20 stemmen
20

Slechte communicatie en service

Klacht van Anonymous170 op 03 maart 2025 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ten eerste is er geen mogelijkheid anders dan deze om een klacht in te dienen bij Simpel. Ik heb twee abonnementen bij Simpel. In het begin was er al een probleem met de via via korting. Hiervoor heb ik meerdere keren... Lees meer

opzewggen niet gelukt

Klacht van Crit Koppen op 17 februari 2025 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

op 15 januari 2025 heb ik telefonisch contact gehad met julie over het opzEggen van het abonnement van miijn broer CM Koppen, omdat hij in een instelling verblijft en niet meer kan telefoneren. de medewerker vroeg of de instelling een... Lees meer

SMS en Chatscherm

Klacht van ersy3 op 21 januari 2025 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Beste Simpelaars Probleem1 Als ik per ongeluk of expres het chatscherm open, dan laat zich dat niet meer verwijderen. Dat is vervelend omdat het bijna de hele rechterhelft van het onderliggende Simpelscherm afdekt, waardoor je niet meer kunt lezen wat... Lees meer

Onterechte mbs

Klacht van Dirkklink op 27 december 2024 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

De mbs van mijn dochter worden onterecht aangevuld terwijl zij dat niet kan beetje vreemd wordt door de klantenservice uitgemaakt voor leugenaar terwijl ik al eerder erover belde ze zeggen dat ik maar 14000mb heb terwijl in mijn app echt... Lees meer

Onterecht onrealistisch hoge facturen!

Klacht van D Blaak op 27 december 2024 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Goedendag Klacht, Ik heb al meerdere keren onterechte incasso's ontvangen van Simpel telefoon abonnement, deze heb ik altijd betaald. Deze kosten zijn zeer onrealistisch en bedragen kosten van meer dan 100 euro per dag; werkelijk waar onmogelijk. (ik sluit altijd mijn... Lees meer

Opzeggen bij overlijden

Klacht van Karin 1968 op 05 december 2024 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn moeder is 3 maanden geleden overleden en toen hebben we het abonnement opgezegd. Helaas incasseert Simpel nog steeds. Ik heb gebeld en kreeg een niet bestaand nummer om te bellen hierover. Hoe onbeschoft is dat...? Vervolgens heb ik opnieuw... Lees meer

Service nihil

Klacht van efhjkmxjkzdfjklzhkl op 28 oktober 2024 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Talloze mails en klachten ingediend, nooit gelukt om contact te krijgen met klantenservice. Abonnement godzijdank opgezegd en nu elders.. krijg ik weer een spookfactuur? Beste simpel ik wil vraagt dat u mijn gegevens verwijdert uit uw systeem en stopt met die... Lees meer

Op de eerste dag van mijn abonnement zijn voor de zoveelste keer op miraculeuze wijze Gb's van mijn abonnement afgeschreven. Ik dowload geen bestanden en maak vrijwel geen gebruik van sociale media wanneer ik mijn data gebruik. Echter zijn er... Lees meer

Compliment van Juudt82 op 09 maart 2025 over Simpel

Fijn dat jullie door de slechte en onfatsoenlijke behandeling van de medewerkers mij tegemoetkomen bedankt

9

Compliment van ersy3 op 21 januari 2025 over Simpel

Hoewel het probleem op zich aantoont dat niet alles geolied verloopt in de Simpel sites moet ik medewerkster Renate een vette pluim uitreiken over de wijze waarop met haar hulp de problemen tot tevredenheid werden opgelost.
Vriendelijk en geduldig en ook nog eens op eigen initiatief het eerste telefonische contact met mij opgenomen... KLASSE!!!

8

Compliment van samvdbosch op 21 november 2024 over Simpel

Oplossing is prima. Duurde alleen wat lang. Wacht met afsluiten nog even met afsluiten van de klacht op het belletje.

7

Compliment van DaRel op 13 oktober 2024 over Simpel

Top opgelost! Ik ga akkoord met de vergoeding en zal t nog eens een jaartje proberen :)

9

Compliment van Schalkhaar op 03 juni 2024 over Simpel

Super snel opgelost mijn dank:)

9

Compliment van LTJ op 30 mei 2024 over Simpel

De factuur is \"gecrediteerd\" met een negatief bedrag.
De financiële administratie staat los van het technische, die wel goed functioneert.
Nog steeds een 8 ondanks de (opgeloste) problematiek.

8

Compliment van everwijn op 29 december 2023 over Simpel

Fijn dat het is opgelost. Wel jammer dat het zover moest komen.

7

Compliment van Ruud62 op 20 juli 2023 over Simpel

Ja uiteindelijk heb ik begrepen dat je niet buiten het gewone tarief moet komen.
En is het voorstel oké.

Groetjes Ruud Gouwswaard

8

Compliment van Kerel123 op 29 augustus 2022 over Simpel

Nou fijn dat jullie mij vrijgeven om overbrengen stappen. Heb altijd goed bereik gehad tot 2 maanden geleden dus moet wel overstappen. Bedankt voor deze nette oplossing

Groeten Patrick

10

Compliment van JvD1964 op 21 juni 2022 over Simpel

Ik dacht dat dit reeds eerder terug gekoppeld was alhier. Sorry voor dit stukje miscommunicatie.

De klacht is opgelost!

8

Compliment van Peverk op 27 januari 2022 over Simpel

Jammer dat deze oplossing niet eerder , tijdens telefonische contacten met de helpdesk , werd geboden. Maar in elk geval ..dank voor deze oplossing

7

Compliment van GoogleGoudenRegelsKlantvriendelijkheid op 03 november 2021 over Simpel

Beste Ilan,

Ik heb de klacht zojuist offline gehaald, mijn review op Trustpilot aangepast, en op Klachtenkompas mijn klacht als opgelost gemarkeerd.

Bedankt voor je bericht.

Vriendelijke groet,

Fang Cheung

8

Compliment van bdommel op 20 september 2021 over Simpel

Er kan makkelijk iets fout gaan bij het bestellen en de klant kan het niet zien. Fijn dat het opgelost is.

8

Compliment van Betty1 op 20 augustus 2021 over Simpel

Toch nog netjes opgelost.

9

Compliment van Snap deze vraag niet. op 07 juli 2021 over Simpel

Dag Simpel,

Geen oplossing, echter had ik de kosten kunnen besparen van mijn verbruikte MB’s.
Dit hebben jullie aangegeven.
Was teleurgesteld in de hoogte van de factuur.
Vind in 2 dagen verbruik MB’s erg hoog wat mijn inziens niet in de lijn loopt met het normale verbruik.

Het voelt voor datgene wat ontstaan is is, wat overigens mijn eigen schuld is, allemaal te zwaar belast.

Het gaat netjes betaald worden, of is al afgeschreven.

Groet,
E. van Duinen.

8

Compliment van M.Pieters op 10 juni 2021 over Simpel

De klacht kan worden gesloten.

9

Compliment van BrFee op 28 mei 2021 over Simpel

Hallo Astrid, ja ik ben blij met jullie oplossing en het feit dat ik serieus genomen wordt, dank daarvoor. haar klantnummer is: c186686932
Geb dat 2-11-2004
5081rk nr 35

10