Klachten over Simpel

Simpel is een aanbieder van voordelige sim-only abonnementen. Simpel staat voor goedkope telefonie, duidelijke communicatie en controle over je kosten.... Lees meer >

88% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Mobiele Telefonie

88%
68 klachten gemeld
1 openstaande klachten
7 klachten in behandeling
60 klachten opgelost
5.1 /10
46 stemmen
46

premium sms

Klacht van op 05 augustus 2021 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Kreeg zojuist de factuur met 4x een sms a 3 euro. Heb uitgezocht waar dit van is Stichting het vergeten kind....nooit van gehoord....op de factuur staat 4x een sms verzonden op dezelfde dag en zelfde tijdstip. Het woord KIND... Lees meer

Verlenging

Klacht van op 28 juli 2021 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Als je verlengd bij simpel waar je al jaren het zelfde abonnement heb met onbeperkt bellen dan halen ze dat er gauw van af en moet je het zelf weer aanvragen. Het gaat over I.A.Kuyper mijn... Lees meer

vriendenkorting

Klacht van op 15 juli 2021 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

2 mensen aangebracht via de via via (vriendenkorting)link die niet doorgekomen zijn, heb de klantenservice gebeld hierover die mij mededeelde dat ze konden zien dat ik de link gedeeld had en deze mensen ook klant geworden zijn maar op een of... Lees meer

Vreemd data verbruik.

Klacht van op 15 juli 2021 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Een half jaar heeft mijn zoon onbeperkt bellen en 4gb data. €10,00. Dit ging super. Tot een paar dagen geleden. Nu blijkt binnen een paar dagen heel zijn data weg. Tijdens zijn werk waar hij geen telefoon mag gebruiken en... Lees meer

Compliment van bdommel op 20 september 2021 over Simpel

Er kan makkelijk iets fout gaan bij het bestellen en de klant kan het niet zien. Fijn dat het opgelost is.

8

Compliment van Betty1 op 20 augustus 2021 over Simpel

Toch nog netjes opgelost.

9

Compliment van Snap deze vraag niet. op 07 juli 2021 over Simpel

Dag Simpel,

Geen oplossing, echter had ik de kosten kunnen besparen van mijn verbruikte MB’s.
Dit hebben jullie aangegeven.
Was teleurgesteld in de hoogte van de factuur.
Vind in 2 dagen verbruik MB’s erg hoog wat mijn inziens niet in de lijn loopt met het normale verbruik.

Het voelt voor datgene wat ontstaan is is, wat overigens mijn eigen schuld is, allemaal te zwaar belast.

Het gaat netjes betaald worden, of is al afgeschreven.

Groet,
E. van Duinen.

8

Compliment van M.Pieters op 10 juni 2021 over Simpel

De klacht kan worden gesloten.

9

Compliment van BrFee op 28 mei 2021 over Simpel

Hallo Astrid, ja ik ben blij met jullie oplossing en het feit dat ik serieus genomen wordt, dank daarvoor. haar klantnummer is: c186686932
Geb dat 2-11-2004
5081rk nr 35

10

Compliment van Simpel-zat op 12 juni 2021 over Simpel

Inmiddels heeft Simpel het telefoonnummer na enig aandringen overgedragen.

7

Compliment van Simpelmans op 26 mei 2021 over Simpel

Helaas is de oplossing van Laila niet bij Simpel doorgekomen, want een aanvraag voor nummerbehoud van de provider waar ik naar wil overstappen is door Simpel afgewezen...

10

Compliment van wblebon op 19 april 2021 over Simpel

Ben zeer dankbaar dat Simpel het opgelost heeft ze zijn erorm service gericht. Snap nog steeds niet waar de kosten vandaan komen en hoop ook niet dat het terug komt maak me nu alleen zorgen over apps installeren aangezien zij Simpel zeggen dat er kosten bij kunnen komen terwijl de apps die ik nu heb op de telefoon niet dat aangeeft als informatie.

10

Compliment van Simpeltjes op 23 februari 2021 over Simpel

Ik ga ermee akkoord, maar ik vind het vervelend dat ik niet begrijp hoe dit mogelijk was....Ik zou willen weten welke actieve datasessie er geweest kan zijn, zodat dit niet nog een keer gebeurt. Ik ga ook een aanpassing van mijn abonnement overwegen.

7

Compliment van monique1997 op 16 februari 2021 over Simpel

inmiddels ben ik overgestapt naar een andere provider (ik wenste geen nummerbehoud), dus mag per direct stopgezet worden

8

Compliment van aicequeen op 20 januari 2021 over Simpel

Naar tevredenheid opgelost. Dank u wel.

9

Compliment van Joklacht op 16 december 2020 over Simpel

Indien nagekomen goede deal

7

Compliment van rijkesser op 05 november 2020 over Simpel

Zeer snelle oplossing van het probleem
Dank u

9

Compliment van LizaBochkareva op 14 oktober 2020 over Simpel

Heel snel opgelost, professioneel behandeld, ik ben heel tevreden met de oplossing!
Dank jullie wel, Simpel-team!

10

Compliment van Renske123 op 27 augustus 2020 over Simpel

Dankuwel voor de oplossing, ik ga hier graag mee akkoord! Het gekke is, ik heb automatisch updaten en Wifi-assisentie beide uitstaan, dus dat kan het niet geweest zijn. Maar ik ben erg blij dat dit mysterie mij in ieder geval geen €50 meer kost. Dankuwel!

9

Compliment van Doraenboots op 10 juli 2020 over Simpel

Dank voor deze tegemoetkoming, ook zal ik jullie advies zeker in acht nemen voor een volgende keer.
Nogmaals dank!

10

Compliment van sfp1980 op 29 juli 2020 over Simpel

Bedankt voor de snelle reactie en passende oplossing.

Nogmaals bedankt en een fijne dag.

8