Klachten over Simpel

Simpel is een aanbieder van voordelige sim-only abonnementen. Simpel staat voor goedkope telefonie, duidelijke communicatie en controle over je kosten.... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Mobiele Telefonie

5.0/10
50 stemmen

Terug betalen

Klacht van op 03 december 2020 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Op 2 november liep mijn abonnement af , op 10 november heeft simpel gewoon weer geld geincasseerd geheel tenonrechte. Direct gebeld en het zou gecorrigeerd worden nu 1 maand later nog steeds mijn geld niet retour dit is echt een schande. Een... Lees meer

Compliment van aicequeen op 20 januari 2021 over Simpel

Naar tevredenheid opgelost. Dank u wel.

Compliment van Joklacht op 16 december 2020 over Simpel

Indien nagekomen goede deal

Compliment van rijkesser op 05 november 2020 over Simpel

Zeer snelle oplossing van het probleem
Dank u

Compliment van LizaBochkareva op 14 oktober 2020 over Simpel

Heel snel opgelost, professioneel behandeld, ik ben heel tevreden met de oplossing!
Dank jullie wel, Simpel-team!

Compliment van Renske123 op 27 augustus 2020 over Simpel

Dankuwel voor de oplossing, ik ga hier graag mee akkoord! Het gekke is, ik heb automatisch updaten en Wifi-assisentie beide uitstaan, dus dat kan het niet geweest zijn. Maar ik ben erg blij dat dit mysterie mij in ieder geval geen €50 meer kost. Dankuwel!

Compliment van Doraenboots op 10 juli 2020 over Simpel

Dank voor deze tegemoetkoming, ook zal ik jullie advies zeker in acht nemen voor een volgende keer.
Nogmaals dank!

Compliment van sfp1980 op 29 juli 2020 over Simpel

Bedankt voor de snelle reactie en passende oplossing.

Nogmaals bedankt en een fijne dag.

Compliment van hakepake op 26 juni 2020 over Simpel

Prima opgelost bedankt voor je reactie.

Compliment van MYO111 op 29 juni 2020 over Simpel

Er is zeer beleefd volgens mijn gewenste oplossing gehandeld dus ik ben zeer tevreden met hoe Simpel met de klachten op deze pagina omgaat :).

Compliment van [email protected] op 29 juli 2020 over Simpel

Het is nog niet opgelost medewerkers van u staan niet in de mee werk stand mijn nummer is 0629446985

Compliment van Maria321 op 18 mei 2020 over Simpel

Beste Donovan,

Ja, dat is jammer, maar dan zullen jullie echt later moeten incasseren. Nou, komende maand (was 2 maanden gratis, omdat ik ging verlengen) is bij jullie nog gratis en ik gebruik deze mobiele telefoon zo weinig en ik heb toch voor 150 uur beltegoed, want er stond onbeperkt bellen. Nou, ik ga geen 150 uur aan de telefoon hangen per maand. Ik heb wel een vraag. Hoe kun je dat updatesysteem uitzetten. Ik bel momenteel met een Huawei, want ik heb die Iphone weggegeven, want daar kon ik niet mee overweg Ja, die mobiele telefoons koop ik meestal zelf, maar ik heb het ding alleen nodig als ik in nood zit en een fotootje kan nemen. Ja, het is een ellende met mijn nieuwe vaste provider. Ik heb er al veel gehad, maar deze die ik nu heb is de hell. Ze adverteerden met 23 euro voor de eerste 4 maanden. Nou, wat betaalde ik bijna 80 euro en ik kijk weinig tv, bel ook weinig, upload of download niks via internet. Ik vind dat gewoonweg ascociaal en ze hebben voor tv als ie het doet een verouderde kanalen. Ik had bij andere providers die ellende nooit gehad, maar die tv-decoder die werkt slecht en die batterijen zijn net nieuw. Ook is het vreemd dat de oude provider, toen ik 14 dagen bedenktijd had, mij geen goede deal aanbood.Ze stuurden mij wel een mailtje dat de apparatuur in goede orde was aangekomen. Ja, ik had niet eens dat plastic van die decoder afgehaald. Ja, ik had wellicht gewoon moeten bellen, want T-mobile thuis doet niet moeilijk als je een maandje krap zit, als je maar binnen een maandje betaalt. Maar ik ben wel 3 jaar een trouwe klant geweest die altijd betaalde. Jammer is het wel dat ik niet bij jullie kan betalen rond de 22e, want ik heb ook mijn gemeentelijke belastingen en die zijn niet mals.

Hartelijke groet,
Maria (dat is mijn tweede naam, als ik mijn 3 namen hier neerzet, dan is er maar 1 die ik op internet tegenkom, maar jullie kunnen dat zo opzoeken). Niet hier vermelden, want ik zit niet op sociaal media, daar ben ik 8 jaar geleden al mee gestopt, want het levert alleen maar ellende op. Tot dusver ben ik over jullie wel te spreken. Kan natuurlijk wel veranderen, hahaha, maar dan bel ik even. Niemand is nu bereikbaar en dan bedoel ik bedrijven. Dat is wel vervelend, dus ik hoop niet dat die telefoon uitvalt als ik alleen op straat ben.

Compliment van Asoerjbali op 15 mei 2020 over Simpel

Inmiddels is de coulance toegepast, fijn dat de reputatie van dit bedrijf niet afhangt van 1 persoon, maar dat er mensen zijn die meer tijd nemen om het e.e.a. op te lossen

Compliment van Simpel klacht op 09 april 2020 over Simpel

Hallo Sebnem, beste Simpel,

Wat een uiterst aangename verrassing.
Jammer dat het via deze weg heeft moeten verlopen maar het mag duidelijk zijn ik zeer tevreden ben met deze oplossing.

Boven verwachting, dat jullie mij dit kosteloos aanbieden. Waarvoor mijn dank!

Ik ga een overstap in gang zetten.

Mvg Femke

Compliment van Ernestooo op 05 april 2020 over Simpel

Volledig naar tevredenheid opgelost. Gr Ernst

Compliment van Tess1985 op 02 maart 2020 over Simpel

Bedankt voor deze oplossing!
Fijn dat jullie mij zien als trouwe klant en dat ook bewijzen met deze coulante oplossing.

Compliment van [email protected] op 24 februari 2020 over Simpel

Beste medewerker van Simpel,
U hebt het heel netjes opgelost.
Dank u.
Toch raar he, dat er zo maar een sms op mijn nummer naar het buitenland is verstuurd.
Hoop wel dat dit 1 malig was.
nogmaals mijn dank.
vr.groet Henk Grolleman

Compliment van 1908Eric op 20 februari 2020 over Simpel

Ik ben heel tevreden met de oplossing. Kunt u die bevestigen per e-mail naar het adres dat bij u bekend is?

Eric

Compliment van R.krimate op 14 februari 2020 over Simpel

Het abonnement van mijn zoon is aangepast. Daarnaast heb ik ook 1GB extra gratis ontvangen. Ik ben tevreden over de manier waarop mijn klacht is behandeld.