Pakket beschadigd, camera kapot, kost 30eur om dit te melden bij PostNL..
Klacht van Smokio op 31 oktober 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Ik heb een camera naar Oosterijk verzonden, die doos is aangekomen na 6 dagen met flinke schade en de camera werkt niet meer. Ik heb de 0900 nummer(!) twee keer gebeld, twee keer bijna 30 minuten aan de lijn. Totaal... Lees meer


Facebook
Twitter