Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

93% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 4 in Koeriersbedrijven en post

2585 klachten opgelost
3.1 /10
1044 stemmen
1044

Ik had een set led achterlichten besteld in China en was netjes verzonden tot 28 september bij post.nl in Rotterdam was ontvangen volgens zeggen en duurde volgens een medewerker over 3 dagen bezorgd zou worden maar mooi niet ben al... Lees meer

krijg geen post

Klacht van marrie jansen op 02 december 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik moet vanaf 26 november 2brieven krijgen en i moet een pakketje dat door de brieven bus kan die heb ik ook niet ontvangen hij zou 30 november via mijn brieven bus gedaan worden ik heeft een app daar kan ik... Lees meer

Compliment van Robertsl op 19 november 2021 over PostNL

Fijn dat er begrip getoond wordt voor de situatie.
Nogmaals bedank.

Compliment van Papagaai71 op 17 november 2021 over PostNL

Klacht is opgelost pakket wordt opgestuurd

Compliment van SenayO op 12 november 2021 over PostNL

Super dat PostNL gelijk de volgende dag al contact heeft opgenomen en ook oplossingsgericht meedenkt, ook om toekomstige problemen te voorkomen.

Compliment van CHanoniem op 27 november 2021 over PostNL

Heel netjes, ben opgebeld door PostNL, heel vriendelijk, excusses aangeboden en tot teen zeer schappelijke oplossing gekomen van hun uit. Top

Compliment van mykugel op 09 november 2021 over PostNL

Ik ben zeer tevreden over de uitleg, ook al kan niet worden aangegeven wanneer het pakket wordt ingeklaard. Weet nu in ieder geval dat het pakket niet kwijt is.

Compliment van Vanhoorde Brigitte op 12 november 2021 over PostNL

Ik heb gisteravond wel een melding verstuurd omdat de klacht helemaal niet opgelost is. Wat vertellen jullie allemaal! Ik vind die manier van handelen niet kunnen!

Compliment van Sportschool op 09 november 2021 over PostNL

Ze hebben me wel gebeld!!! Maar wil eerst alles rond hebben tot mijn klacht helemaal is opgelost!!

Compliment van Ek1972 op 09 november 2021 over PostNL

Dank u. Dan heb ik nu tenminste iets om het aan de bezorgers te laten zien. Al voel ik vrijwel aan alles aan dat ze zich hier niets van aantrekken. Ze gebruiken ook de Corona smoezen namelijk. De meeste mensen vliegen naar beneden voor ze, pakketten worden bij de centrale voordeur gezet, en de bezorgers lopen alweer aan de overkant. Alstublieft dank u wel is er niet meer bij.

Compliment van ben van elswijk op 02 november 2021 over PostNL

Prima zo.het was een pakket van een paar honderd euro.s vandaar.

Compliment van Ingeltje23 op 02 november 2021 over PostNL

Inmiddels een fijne brief ontvangen waar ik wel tevreden over ben.

Compliment van gaston bigaton op 25 oktober 2021 over PostNL

ben meer dan tevreden, en eigenlijk verbaast dat het zo snel is terug gebeld.

Compliment van RINUSNAVY op 21 oktober 2021 over PostNL

Het er is nu een oplossing gekomen die heel mooi en heel netjes is van POSTNL .
Ben er verrast en blij mee dat men ook een de andere kant van POSTNL mee maakt.

Hartelijk dan POSTNL Klantenservice Consumenten en met name Etje Kruithof

Compliment van R. Sietsma op 22 oktober 2021 over PostNL

Prima dat er aandacht aan besteed wordt. Dat was ook de bedoeling

Compliment van JCCK165 op 15 oktober 2021 over PostNL

Heb een goed telefonisch gesprek gehad en heb de indruk gekregen dat onze klacht serieus wordt genomen.

Compliment van Duska op 14 oktober 2021 over PostNL

Jammer dat het na het indienen van deze klacht nu in 1 dag wel kan en daarvoor weken lang niet.

Compliment van Gerrit Sterken op 15 oktober 2021 over PostNL

het pakket ligt nu in het afhaal punt en wordt door mij niet afgenomen omdat het een gratis verzending zou zijn binnen NL, nu blijkt het uit het VK te komen en moet in invoerrechten betalen, dus neem ik het niet aan.

Compliment van Summervibes65 op 14 oktober 2021 over PostNL

Ik heb inmiddels wederom contact gehad met KPN en zij hebben PostNL benaderd en hopelijk komen we tot een oplossing.

Compliment van hannekewgn op 15 oktober 2021 over PostNL

Fijn dat ik gebeld werd. Ik hoop de verdwenen post nog te ontvangen.

Compliment van S.huisman op 11 oktober 2021 over PostNL

Bedankt voor de terugkoppeling!