Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 3 in Koeriersbedrijven en post

99%
3021 klachten gemeld
22 openstaande klachten
4 klachten in behandeling
2995 klachten opgelost
3.0 /10
1145 stemmen
1145

afgesproken tijd niet aan houden

Klacht van op 19 juli 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Kreeg gisteren kaartje niet thuis, zag toen op zelf bepalen wanneer pakket bezorgen, dat vandaag tussen 15.45 en 18.30 pakket bezorgt zal worden. Zag bij thuiskomst dat het al bij buren bezorgt was. Daar pakket opgehaald en na openen zag ik dat... Lees meer

Ongelofelijk, voor de zoveelste keer worden we voor leugenaar uitgemaakt door PostNL. We zouden vandaag een pakje ontvangen. Zou tot 14.45 uur bezorgd worden. Maar opeens om 10 over 2 de mededeling. WE HEBBEN U GEMIST , we komen een andere keer nog... Lees meer

Compliment van R-win op 26 juni 2019 over PostNL

Even na het posten van deze klacht heb ik bericht gekregen van de verwachtte bezorgdatum en -tijd.

Compliment van Hickory30 op 25 juni 2019 over PostNL

Zover prima, maar de bezorger heeft duidelijk nagelaten om het op mijn adres aan te bieden!, ik heb helemaal géén bericht ontvangen op 17-06 terwijl we de hele dag thuis waren! had toch wel verwacht een bericht te ontvangen dat mijn pakketje op het postkantoor lag! een duidelijke tekortkoming van uw bezorger!. Hoop dat dit niet nog eens gebeurd in de toekomst!.
Bedankt voor uw snelle reactie!.
Vr. groet,

Dhr. H. Franssen

Compliment van Joeyswik op 24 juni 2019 over PostNL

Bedankt voor de hulp

Compliment van Veen6400 op 04 juni 2019 over PostNL

Heel netjes terug gebeld door postnl.

Compliment van Konijn26 op 02 juni 2019 over PostNL

Ik ben er niet blij mee, maar ik begrijp het wel.
Ik hoop dat mijn brief alsnog boven water komt.

Compliment van Tom Vissers op 17 mei 2019 over PostNL

Hallo, Bedankt voor het onderzoeken van de situatie. Hellaas heb ik daarmee het artikel niet in handen.
Groeten,
Tom

Compliment van Neurosurgeon op 17 mei 2019 over PostNL

thank you for your kind response...::)

Compliment van 2018feb01 op 16 mei 2019 over PostNL

Beste postNL,

Dank u voor de aandacht. Mijn grootste zorg is dat het pakket mogelijkerwijs in verkeerde handen zou kunnen vallen. Dus een spoediger retour dan pas na 14 dagen is zeer op prijs gesteld.

Met dank en beste groet,

George Philip Birney

Compliment van Thea Liefrink op 13 mei 2019 over PostNL

Ik heb afgelope zaterdag post gehad
Gr.Thea Liefrink

Compliment van t.van.oort op 01 mei 2019 over PostNL

Geweldig opggelost! Het pakket is in mijn bezit!!

Dankjewel PostNL

Compliment van Cor Ootes op 29 april 2019 over PostNL

Hoop het niet meer mee t maken.

Compliment van Okto op 16 april 2019 over PostNL

Vandaag 16-04-19 is het pakket bij me afgeleverd.

Compliment van BennieL op 06 juni 2019 over PostNL

Uiteraard moest ik nog een tijd wachten om te kijken of het nu goed gaat.
Het lijkt erop dat de post nu weer aankomt, zoals het zou moeten, dus op tijd en zonder herstelsticker.

Compliment van Cees 1957 op 01 april 2019 over PostNL

Als er maar iets mee gedaan wordt, ik ben invalide dus daarom bestel ik dikwijls online, en verwacht dan dat het bezorgd word, nu moet ik een grote doos zelf op gaan halen met mijn scootmobiel zonder kofferbak, dus baal ik enorm.

Compliment van 54reneetje op 01 april 2019 over PostNL

Uiteindelijk bleef het dus bij 8x op rij tevergeefs wachten... Ben er zelfs moe van geworden maar was o zo blij dat de 9e en 10e poging wel geslaagd zijn (hoewel de laatste zending om 22.01 uur bezorgd behoorlijk aan de late kant was). Niettemin een goed weekendgevoel gehad en dus blijf ik er maar op vertrouwen dat POST.NL zijn dienstverlening verder aanscherpt ten goede van alle klanten die op pakketjes wachten -;)