Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 4 in Koeriersbedrijven en post

99%
3.2 /10
3461 stemmen
3461

Leugenaars!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klacht van op 25 maart 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op zaterdag 23-03-2019 wordt er een belangrijk pakket bij mij afgeleverd volgens track en trace. Ik woon in een appartementencomplex en dan moet je een paar trappen lopen (of de lift nemen) De post bezorgers hebben op zaterdag geen zin om dat... Lees meer

Post niet bezorgd

Op 13 maart j.l. verzond ik een envelop vanuit Utrecht naar Den Haag, gefrankeerd met voldoende zegels. Die envelop is tot op heden (21 maart) niet bijn geadresseerde aangekomen, terwijl PostNL er prat op gaat de post de volgende bezorgdag... Lees meer

Compliment van Jetje 1309 op 25 maart 2019 over PostNL

Heel blij te zien dat de brief toch is aangekomen (stelt mij enorm gerust).. Dank voor de reacties en de klantvriendelijkheid. groet Henriette.

Compliment van CAVerheul op 21 maart 2019 over PostNL

PostNL heeft de klacht serieus genomen en actie ondernomen.
Goed gedaan PostNL!

Compliment van Paula007 op 04 maart 2019 over PostNL

Top, zojuist het pakketje opgehaald.
Nogmaals bedankt.

Compliment van Demi2410 op 01 maart 2019 over PostNL

Heel erg bedankt!
Mijn pakketje is onderweg en word zelfs vandaag geleverd!
Super tevreden over de service!
Complimenten!

Compliment van PakketJersey op 28 februari 2019 over PostNL

Pakket is vandaag aangeboden..

Compliment van john82 op 18 februari 2019 over PostNL

Wij krijgen deze week nog een aantal verzendingen binnen. We wachten het af. Bedankt voor de moeite!.

Compliment van Ed1987 op 18 februari 2019 over PostNL

Kunt u mij uw naam geven? Dan weet ik naar wie ik kan vragen/verwijzen mocht het weer gebeuren. Het is een hardnekkig probleem hoorde ik van andere buren! Hartelijk dank voor het bespreken.

Compliment van Piafini op 21 februari 2019 over PostNL

Dat PostNL sowieso een reactie geeft vind ik positief. Voor mij is het niet leuk, want ik moet opnieuw kosten maken, maar het is begrijpelijk. Soms gaat er wel iets mis. Bij mij ook. Zojuist is bij de geadresseerde als bij de verzender iemand langs geweest. Dit ervaar ik als zeer positief en als blijk dat PostNL het probleem serieus neemt. Dat het resultaat niet bevredigend is, ligt dus niet aan de maatregelen die genomen zijn om het poststuk te achterhalen.

Compliment van smeerdijk89 op 11 februari 2019 over PostNL

Er wordt door PostNL momenteel naar gekeken, we wachten af.

Compliment van Klaashoek op 06 februari 2019 over PostNL

laat wij er het beste van hopen in de toekomst , wij wachten het af .

Compliment van Pippi... op 05 februari 2019 over PostNL

Snelle & Nette reactie. Alle vertrouwen in dat a.s zaterdag de AH Bonus folder weer in mijn bus valt...

Compliment van MandyZ op 06 februari 2019 over PostNL

Zojuist kwam een medewerker zelfs persoonlijk aan de deur uitleg en excuses aanbieden, dat waardeer ik.

Compliment van Timian op 01 februari 2019 over PostNL

Het pakket wat op vrijdag 25 januari is geleverd daar moest voor getekend worden, en het pakket wat spoorloos is niet.

Compliment van kapucijn op 31 januari 2019 over PostNL

Ik neem aan dat u goed hebt gehandeld

Compliment van ardegroot@outlook.com op 15 januari 2019 over PostNL

Prima, ik ga ervan uit dat het in de toekomst beter gaat, bij voorbaat dank

Compliment van A. Vroegop op 15 januari 2019 over PostNL

We zullen de komende weken afwachten om te zien of de bezorging goed verloopt.
Om een folder in de winkel op te halen moet ik eerst ruim 10 km. rijden, wat wel een behoorlijk kostenplaatje is, dus geen alternatief.

Compliment van p.borgmeier@ziggo.nl op 16 januari 2019 over PostNL

geachte mevr./men.

ik weet dat het niet aan post NL ligt ,maar er is mij verzekerd door de webwinkel

dat ik zonder enige moeite het pakket terug kan sturen.

met het gegeven dat ik niet zo een kunsternaar op de laptop ben kost het mij dus

veel moeite ,ik kan alles wel op zijn beloop laten maar ik zal mijn best doen om

u zo goed mogelijk te informeren .

vriendelijke groet.

p.borgmeier

Compliment van Mneilsonk op 11 januari 2019 over PostNL

Snel opgelost, dank u wel!

Compliment van Mo72 op 08 januari 2019 over PostNL

Het artikel is zojuist alsnog bezorgd. Heel fijn!