Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 6 van 10 Koeriersbedrijven en post

99%
3.2 /10
3325 stemmen
3325

Onterechte inklaring afhandelingskosten.

Klacht van op 14 januari 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanuit een buitenland is mij een cadeau opgestuurd door een kennis. Door PostNL is hier onterecht BTW op berekend (is immers een cadeau). Hier bovenop zijn er ook eens afhandelingskosten berekend. In een telefoongesprek met Postnl wordt mij doodleuk verteld... Lees meer

(28-12-'18) Ik bestel een product van ca. €500,- wat zonder mijn toestemming bij onbekende personen wordt afgeleverd. Wanneer ik dan het product wil ophalen, geeft de bewoonster aan dat zij niet aanwezig was op het moment van bezorging. Ik heb de volgende... Lees meer

Woedend op POSTNL, een pakket verzonden op 31-12-2018 onder barcode 3SKABA672713984 en tot op heden nog niet aangekomen. Via Track trace staat het fijn als zijnde afgeleverd op 3 januari om 15.47 uur exact. Er is helemaal niets afgeleverd. POSTNL... Lees meer

Traceernummer niet bekent

Klacht van op 11 januari 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb bij ali- express een bestelling gedaan en via mijn traceernummer de melding gekregen dat mijn pakketje aangekomen was in het distributiecentrum van post nl. Daarna kreeg ik de melding dat de bezorging is mislukt. Wat ik vreemd vind want ik... Lees meer

Compliment van ardegroot@outlook.com op 15 januari 2019 over PostNL

Prima, ik ga ervan uit dat het in de toekomst beter gaat, bij voorbaat dank

Compliment van A. Vroegop op 15 januari 2019 over PostNL

We zullen de komende weken afwachten om te zien of de bezorging goed verloopt.
Om een folder in de winkel op te halen moet ik eerst ruim 10 km. rijden, wat wel een behoorlijk kostenplaatje is, dus geen alternatief.

Compliment van Mneilsonk op 11 januari 2019 over PostNL

Snel opgelost, dank u wel!

Compliment van Mo72 op 08 januari 2019 over PostNL

Het artikel is zojuist alsnog bezorgd. Heel fijn!

Compliment van Klachtpakje op 07 januari 2019 over PostNL

Het heeft zich opgelost!!

Compliment van Mikky123 op 07 januari 2019 over PostNL

Oplossing is prima. Klacht indienen via de eigen website lukt niet omdat dat link niet werkt (op verschillende browsers). Goed om nog eens te testen.

Compliment van Marie Janssen Simons op 05 januari 2019 over PostNL

Bedankt voor de uw snelle antwoord en afhandeling van de klacht.
Misschien kunt u wanneer een afzender ontbreekt en een betalingsverzoek
naar de ontvanger wordt verstuurd de volgende melding op de enveloppe
meesturen: \"Beste ontvanger u kan vrijblijvende deze kosten betalen. Indien u niet betaald wordt dit verzoek na een maand geseponeerd.\"
Dit zou de klantvriendelijkheid ten goede komen.

Compliment van bokmak op 28 december 2018 over PostNL

Bedankt voor de snelle en fijne bericht. Ik zal veder contact opnemen met de afzender. Hartelijk bedankt.

Compliment van Jan van de Pol op 01 januari 2019 over PostNL

Het gaat al jaren regelmatig verkeerd, ben erg benieuwd of het nu beter zal gaan!

Compliment van Wally1985. op 27 december 2018 over PostNL

Ik heb m'n pakketje net opgehaald. Bedankt

Compliment van Mayonanaise op 20 december 2018 over PostNL

Heel erg bedankt, top dat het zo snel gevonden is ^_^

Compliment van Musicus 75 op 21 december 2018 over PostNL

Prima, ik was verrast dat de code een hele tijd later toch op mijn telefoon verscheen
Van de KPN een nette reactie gekregen

Compliment van Brenda2615 op 13 december 2018 over PostNL

Dank u.. ik had al een medewerker van PostNL aan de telefoon gehad en zij vertelde mij het ook
Mvg Brenda visser

Compliment van Ray070 op 10 december 2018 over PostNL

Het probleem wordt niet opgelost. Postnl is duidelijk vn mening dat zij niet resultaat plichtig is. Zelfs al heb je een pakket verzekerd verzonden dan blijft het probleem bestaan. Pakketten verdwijnen of worden gestolen en je staat als consument met lege handen. Op sociale media groeit de weerstand tav postnl. Rest my case

Compliment van Alesstino op 03 december 2018 over PostNL

Ja, ben tevreden.

Compliment van HansKarl op 28 november 2018 over PostNL

Van de douane heb ik geen brief ontvangen. Alleen een brief van post. nl.

Compliment van Gerreke op 26 november 2018 over PostNL

Snelle reactie van POSTNL. Prima afhandeling. Goed gedaan. Dank u wel. Ger en Cobie Markesteijn.