Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 3 in Koeriersbedrijven en post

2410 klachten opgelost
2.9 /10
942 stemmen
942

Mijn Klacht PostNL referentienummer 08033419: Op 20 september heb ik een order geplaatst bij Moddiy.com voor een vitaal computeronderdeel voor mijn werk als zelfstandige. Dit poststuk afkomstig uit Hong Kong was vanaf 26 september onder Track Tracenummer LT000699344HK in... Lees meer

Brievenbuspakket uit buitenland kwijt

Klacht van op 14 oktober 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 2 sept melding in de postnl app dat er die dag een brievenbuspakket uit china bezorgd zou worden, uiteraard inclusief foto van het bewuste pakketje. Pakket is echter nooit bezorgd. Herhaaldelijk contact gezocht met postnl maar men verschuilt zich... Lees meer

Compliment van Probleemopgelost op 15 oktober 2019 over PostNL

Zelf ophalen is wel zo handig, maar wellicht handig om bij het mailtje over de tijd te benadrukken dat het om een indicatie gaat. De uitleg is wat mij betreft een prima verklaring.

Compliment van Luc Goethals op 14 oktober 2019 over PostNL

ik hoop dat het helpt even afwachten dus
Alvast bedankt Goethals Luc
Voorwynckels Carina

Compliment van SimonaHoofddorp op 08 oktober 2019 over PostNL

Bedankt voor uw antwoord. Ik bevestig dat ik het pakket heb ontvangen.

Compliment van Alex22 op 11 oktober 2019 over PostNL

Beste PostNL,
PostNL heeft mij een oplossing geboden waar ik tevreden mee ben. Wat ik ook goed vind is dat PostNL mij feedback heeft gegeven over hoe het proces door mijzelf versneld kan worden. Bedankt.

Compliment van Kaioha op 03 oktober 2019 over PostNL

Dag later is mijn pakket binnen gekomen door een andere bezorger die ons had verteld wat er was gebeurd met de oorspronkelijke bezorger. Deze nieuwe bezorger moest het verlaten werk van zijn (ex)collega oplossen en oppakken.

Compliment van Kees Murre op 01 oktober 2019 over PostNL

Op zich nu duidelijk. Wel vreemd dat ik enige tijd terug nog de inklaringskosten en btw aan de bezorger kon betalen.

Compliment van Slechtziende postbode op 06 oktober 2019 over PostNL

De tijd zal het leren. Het is niet leuk als je post per ongeluk open is gemaakt door de buren, en dan door de brievenbus krijg. We wachten af of het vanaf nu beter gaat.

Compliment van hartmansharing op 30 september 2019 over PostNL

het paketje is inmiddels afgeleverd, maar heeft tien dagen heen en weer gereisd tussen Amsterdam en den haag, dat snap ik niet. maar het is netjes opgelost

Compliment van PieterJanz op 16 september 2019 over PostNL

Als het voor iedereen maar makkelijk te vinden is op de site van Post.nl

Compliment van Andrius op 05 september 2019 over PostNL

Yes. Thank you

Compliment van Snipiey op 05 september 2019 over PostNL

Goedemorgen,

Hartelijk bedankt! Ik heb inderdaad alle pakketjes nu binnen. Mijn complimenten aan de snelle afhandeling! Top!
Alessio

Compliment van rondigo op 05 september 2019 over PostNL

ik hoop dat het nu niet meer voorkomt.

Compliment van nickkuijpers91 op 23 augustus 2019 over PostNL

Beste,

Bedankt voor de reactie. Ik heb contact opgenomen met de persoon waar het pakket is afgeleverd. Hij heeft het juiste pakketje ontvangen. Het probleem blijkt dus dat ik zijn bestelling in mijn account zie. Mijn eigen pakket van AliExpress is blijkbaar en hopelijk nog onderweg.

Compliment van j-i-wolben@planet.nl op 07 augustus 2019 over PostNL

uiteindelijk weet ik pas of de brievenbus in functie was / is, als de ontvanger van de brief mij aangeeft dat hij hem heeft ontvangen. Laten we maar daarvan uitgaan. groeten, I. Wolters

Compliment van Jembee op 08 augustus 2019 over PostNL

Ik de verdere gegevens aan u opgestuurd, maar kreeg die met foutmelding retour.
Ondertussen is de envelop , met vertraging, wel aangekomen.
Lijkt met nuttig dat u het gebruik van postzegelscode's nog eens goed bekijkt.

Compliment van Iris1991 op 05 augustus 2019 over PostNL

Tevreden met de geboden informatie. Wellicht goed om de openingstijden van een afhaallocatie up to date te houden want online kan je enkel vinden dat ze van 15:00 - 18:00 geopend zijn, en deze info heb ik ook via jullie chat op postnl.nl gekregen.

Compliment van Advries3 op 24 juli 2019 over PostNL

Meer kan er idd niet gedaan worden, mijn dank voor uw behandeling.

Compliment van lenvlas op 25 juli 2019 over PostNL

Ik had tijd nodig om gegevens te verzamelen, aangezien nog meer post (tijdschriften) niet bezorgd is. Het blijkt mij dat al die gemiste post via Sannd bezorgd had moeten worden. Zowel ING als de tijdschriftuitgevers sturen alsnog de betreffende post. Daarmee is de klacht wel opgelost, maar ligt de pijn bij de Sannd-bezorger.

Lenvlas

Compliment van Johnstst op 24 juli 2019 over PostNL

Het probleem is hiermee opgelost. Ik kan de afbeelding weer zien en zo oog houden op de te ontvangen post, waar post soms verkeerd wordt bezorgd en dan nooit meer boven water komt.