Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Koeriersbedrijven en post

99%
2347 klachten gemeld
6 openstaande klachten
6 klachten in behandeling
2335 klachten opgelost
2.8 /10
883 stemmen
883

Op 28 April 2020 een bestelling verstuurd naar de Verenigde Staten. Na een maand is de bestelling nog niet aangekomen bij de klant. Ik heb daarop contact opgenomen met PostNL en daar werd mij verteld dat pas na 50 (!)... Lees meer

Op 05-06-2020 heb ik een pakje verstuurd naar Frankrijk en het is nog steeds niet bezorgd. Bij track en trace wordt aangegeven:´ Contact met geadresseerde vanwege incorrect afleveradres´. Barcode: 3SKAAG0116642. Het bezorgadres is: SERVICE COMMERCIAL, RUE DE ALLIES 115, 38100... Lees meer

Vanaf 26-05-2020 probeer ik een antwoord te krijgen op een vermist briefpakket met nummer 3SLOCA09868300. Helaas weet ik niet wat en van wie dit pakket afkomstig is omdat ik nog diverse zendingen moet ontvangen. Al drie keer heb ik in... Lees meer

Compliment van IngridHarz op 01 juli 2020 over PostNL

De klantenservice van PostNL vertelde eerst dat er geen adres op het pakket stond. Later werd gezegd dat de Barcode niet leesbaar was. Allemaal leugens! PostNL heeft gewoon een gigantisch organisatorisch probleem dat met deze positieve klacht afhandeling niet is opgeheven.

10

Compliment van RvandenBosch op 19 juni 2020 over PostNL

Ik ben er wat nader ingedoken en Aliexpress doet het leuk voorkomen alsof jullie de problemen veroorzaken met hun mails dat het pakket in mijn land is. Terwijl Liege-Linehaul Arrival eigenlijk betekend dat ze in het distrubutiecentrum van Aliexpress zelf liggen in Luik en zij de pakketten dus niet uitleveren. Nader contact met Aliexpress levert een standaard smoesje op dat het aan Covid-19 ligt. Tip voor anderen: neem contact op met hun Customer Service and blijf niet tevreden zijn over het antwoord van hun chatbot Eva. Uiteindelijk komt er een echte medewerker in de chat die de boel kan escaleren.

10

Compliment van Jori K. op 19 juni 2020 over PostNL

Ik heb het pakket heel toevalligerwijs vanmorgen ineens ontvangen, dus daar ging het om...

10

Compliment van Lasgo op 22 juni 2020 over PostNL

Bedankt dat er aandacht aan wordt besteed.
Kunnen ze bij DHL een puntje aan zuigen.

8

Compliment van ThijsVoll op 11 juni 2020 over PostNL

Goedendag, ik kan zelf hetzelfde zien, echter ben ik er nog niet helemaal uit, zojuist ontvang ik nog een pakket wat gisteren binnenkwam bij NLHAGI en op vandaag al in mijn postbus ligt, het feit dat mijn andere pakket al langer dan een week op departure from inward office of exchange (douane voorbij dus?) staat baart mij wel echt zorgen, zeker nu mijn andere pakket in één dag van die status werd bezorgt...

7

Compliment van N. S op 08 juni 2020 over PostNL

Heb pakketje binnen

Als nog ..
Heb daarvoor wel heel vaak klanten service
Gebeld ..
Maar het call center was niet altijd even vriendelijk en dat is nog zacht uitgedrukt

Verder post nl ok
het lag meer aan de bezorger van die dag

8

Compliment van sven999 op 08 juni 2020 over PostNL

Goede reactie

7

Compliment van Claudia82 op 05 juni 2020 over PostNL

Gisteren gebeld en heel goed opgepakt door medewerker

10

Compliment van 22Linda76 op 04 juni 2020 over PostNL

Keurige oplossing,dank voor deze terugkoppeling

10

Compliment van hblit op 05 juni 2020 over PostNL

Bol.com geeft aan dat de bestelling de volgende dag zou komen. Dat ik een dag langer moet wachten is acceptabel maar 6 dagen is toch wat aan de lange kant.

7

Compliment van tamrix32 op 05 juni 2020 over PostNL

Keurig en snel..

10

Compliment van richard van halving op 28 mei 2020 over PostNL

Pakje is inmiddels bezorgd.
Hartelijk dank!
M.vr.gr. R. van Halving

7

Compliment van tabasco69 op 28 mei 2020 over PostNL

wel vreemd dat het niet thuis word afgeleverd,maar het zij zo dan.
ik let dan ook niet op de track en trace namelijk omdat je denkt dat het op een bepaalde datum (thuis)binnen zou komen

7

Compliment van Rob2503 op 28 mei 2020 over PostNL

Klacht is naar tevredenheid opgelost.

10

Compliment van Thomas Venema op 14 mei 2020 over PostNL

Het toeval wil dat het pakket nu wel aanwezig is in het sorteercentrum van PostNL en inmiddels is bezorgd. Overigens over de bezorger van PostNL in mijn regio niets dan goeds! De communicatie bij PostNL (zowel track en trace als telefonisch contact) laat wel veel te wensen over.

8

Compliment van Herman Kamphuis op 18 mei 2020 over PostNL

Het is gelukkig ten goede gekeerd, het poststuk is gearriveerd. Weliswaar met vertraging, waarschijnlijk veroorzaakt door de coronacrisis.

8

Compliment van Tights op 14 mei 2020 over PostNL

Vandaag 14-5-2020 is het briefpakket afgeleverd.

7

Compliment van Draaiorgelmuziek op 12 mei 2020 over PostNL

Brievenbuspakket is alsnog afgeleverd.
Dank daarvoor.
Dus: naar tevredenheid opgelost!

9