Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 3 in Koeriersbedrijven en post

3.1 /10
975 stemmen
975

Compliment van Theadora Kamsteeg op 20 januari 2021 over PostNL

Ja ik ben blij dat U mijn zo fijn heeft geholpen
Ik wens U verder nog een hele fijne dag toe.
groetjes Dorien Kamsteeg

Compliment van Tomsonic op 15 januari 2021 over PostNL

Pakket is geleverd, fout van verkoper door verkeerde berzorgdatum in hun systeem aan te geven. Bedankt PostNL voor de snelle reacties.

Compliment van doohan op 13 januari 2021 over PostNL

Jammer dat het pakket geretourneerd is.

Compliment van Inekees2020 op 11 januari 2021 over PostNL

Na telefonisch contact met klantenservice van Post.nl worden de door mij betaalde portokosten vergoed.
Colis Privé heeft niet de dienst geleverd waarvoor ik betaald heb.
Volkomen terecht dat na ruim 1,5 maand het bedrag wordt teruggeboekt.

Compliment van kavatsyuk op 10 januari 2021 over PostNL

Bedankt! Het pakket is 2 dagen later aangekomen (maar dat was niet te zien in Track &Trace). Vertraging is geen probleem, ik snap dat het druk is. Maar geef het aan (b.v. komt 2 dagen later).

Compliment van Koos op 07 januari 2021 over PostNL

Heel netjes de terugkoppeling a.s vrijdag weer een brievenbuspakket ben benieuwd

Compliment van Blacksea1927 op 08 januari 2021 over PostNL

Mn klacht opgelost dankje wel mensen!!!

Compliment van Greet 45 op 05 januari 2021 over PostNL

Er wordt gekeken wat de oorzaak kan zijn.

Compliment van Seva op 04 januari 2021 over PostNL

Dear PostNL,

I thank you very much for the prompt response, and I am very grateful for the prompt action and impressive outcome. I have received my parcel today. I am a very happy customer.

Best wishes.

Compliment van Margreet van Dijk op 05 januari 2021 over PostNL

De klacht is keurig afgehandeld.
De levering heeft plaatsgevonden!

Compliment van Wbever op 30 december 2020 over PostNL

Veel meer kan er niet gedaan worden en de post is inmiddels boven water en bezorgd

Compliment van Robert v op 31 december 2020 over PostNL

Het pakket is alsnog binnen gekomen bedankt PostNL voor de oplossing

Compliment van Elisa2 op 30 december 2020 over PostNL

Is goed
De oplossing

Compliment van rmestrom op 07 januari 2021 over PostNL

Gisteren is het pakket aangeboden maar omdat we afwezig waren konden we het pakket vandaag kunnen ophalen bij een PostNL punt. Bedankt voor de uitleg waarom het zolang duurde en inderdaad is het pakket voor midden Januari afgeleverd.

Compliment van Nick van Vulpen op 29 december 2020 over PostNL

Ik heb inderdaad een pakketje ontvangen met artikelen waarvan ik maar moest raden wat het was o.i.d. Had eigenlijk geen idee dat het hier om een verwisseling ging tussen hetgeen ik besteld had en ontvangen had. (ik koop wel meer op internet en m'n Chinees is niet van die orde dat ik er kaas van kan maken. Afijn, ik heb hedenmorgen weer contact opgenomen met die club en zal wel zien wat er uit gaat komen. Intussen bedank ik jullie voor de inspanningen. Het heeft in ieder geval duidelijkheid verschaft, MvG. Nick van Vulpen.

Compliment van [email protected] op 28 december 2020 over PostNL

Geweldig gedaan dank voor uw onderhandeling. Groet Adri.

Compliment van mevr.c.kosten op 24 december 2020 over PostNL

Ik ben tevreden me pakketten zijn vandaag bezorgt.

Compliment van HJAhenk op 22 december 2020 over PostNL

Persoonlijk ga ik akkoord. Ik hoop wel dat de klant waar het voor bestemt was hier van ingelicht is.

MVG,

Arjen