Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Koeriersbedrijven en post

2.9 /10
886 stemmen
886

post niet bezorg

Klacht van op 23 oktober 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er is vanuit Polen aangetekende brief naar mij verstuurd Status przesyłki: Nazwa zdarzenia Data i czas Jednostka pocztowa Nadanie 2020-10-02 16:04 UP Olsztyn 8 Przesyłka w transporcie 2020-10-02 18:00 Wysłano z Polski 2020-10-03 21:35 WER Warszawa Przyjęto w kraju przeznaczenia 2020-10-06 07:20 DEN HAAG INBOUND Wysłanie przesyłki 2020-10-06 07:21 DEN HAAG INBOUND Wygeneruj Link tot dag van vandaag... Lees meer

Compliment van DDDijkstra op 20 oktober 2020 over PostNL

Excuus aan postnl. Ik had duidelijk bij het opgeven van de gegevens van mijn klacht aangegeven dat het om jack&jones ging. Klacht.nl heeft dit op eigen initiatief gewijzigd naar postnl. Het contact die ik met de chat probeerde te hebben, was ook met jack&Jones.

Compliment van wvdstelt op 16 oktober 2020 over PostNL

eindelijk een goed antwoord alleen jammer dat het via klacht.nl moet.

Compliment van spoortje1985 op 12 oktober 2020 over PostNL

goed hoor we wachten het netjes af bedankt voor de moete super

Compliment van Jaymile op 12 oktober 2020 over PostNL

Oke begrijpelijk dat er door die redenen geen risico's ervoor word genomen ivm de verschillende formaten brievenbus (wist ik niet). Ondanks dat ik nog ervan baal, dankuwel voor uw uitleg.

Mvg
Cemile

Compliment van [email protected] op 12 oktober 2020 over PostNL

De Klacht is goed verwerkt . Alleen dacht ik direct met de postnl te communiceren maar zag later pas dat ik op klacht.nl geschreven had.

Compliment van Mattijs Kruiper op 08 oktober 2020 over PostNL

Het opgegeven nummer is niet traceerbaar 3SEPGE4470129.

Graag nazien hoe dat kan.

Groet, Mattijs

Compliment van els vrolijk op 02 oktober 2020 over PostNL

indien bij manco het pakketje wordt teruggestuurd

Compliment van Waardeloos25 op 17 september 2020 over PostNL

ja, het zou wel fijn zijn als UPS een stratenboek gaat krijgen!

Compliment van geweldig68 op 14 september 2020 over PostNL

Dank u wel voor de terugkoppeling.hoop dat deze klacht het postbezorgen in de toekomst verbeterd word.

Compliment van gerda3108 op 10 september 2020 over PostNL

De zendingen zijn vandaag donderdag 10 sept. allebei aangekomen na een lange reis

Compliment van diks99 op 14 september 2020 over PostNL

Na de melding bij klacht.nl was het pakketje zeer snel terecht... Heel erg fijn maar wel vreemd dat dit niet zo kan geregeld kan worden bij de klantenservice van postnl. Hoe zit het nu met de eerder betaalde verzendkosten ?

Compliment van Sergiy op 05 september 2020 over PostNL

Good morning,

Thank You for reply. So it means I've got the wrong Tracking Number. Am I?

Best regards,

Sergiy

Compliment van George op 02 september 2020 over PostNL

Geachte postNL, Dank u wel voor de ondernomen moeite de casus in behandeling te nemen. Ik vermoed dat AHxl niet al t vlot het postNL pallet vrijgeeft, waarschijnlijk omdat die nog niet vol genoeg is. Mocht onverhoopt het pakket helemaal niet arriveren dan zal ik uw advies opvolgen en de retour geadresseerde (de initiële afzender) e.e.a. via u laten onderzoeken. Mijn enige zorg is dat ik dan wel mijn centjes terug moet krijgen. Maar dat is dan een andere casus en andere partij(en). Nogmaals dank en beste groet, GPB

Compliment van A.J Goossens op 03 september 2020 over PostNL

Prima opgelost, we ontvangen weer post!

Compliment van LF op 02 september 2020 over PostNL

Pakket is geleverd.

Compliment van Sjaja op 02 september 2020 over PostNL

Goeden morgen,
Ik heb de klant Uw bevinding gemaild en deze geeft het volgende antwoord:
That is absoluty false. I'm waiting for this item how could I have refused it?
Nobody know where this package now is in Rome. I do hope I\"ill get it.
Groetjes, Jan Bottenheft

Compliment van sg tibben op 26 augustus 2020 over PostNL

Eerst afwachten dan conclusie trekken

Compliment van sabba39 op 26 augustus 2020 over PostNL

Kan gebeuren dat er post zoek raakt. Hoop alleen dat er (voorlopig) niets meer zoekraakt.

Compliment van [email protected] com op 24 augustus 2020 over PostNL

Fout lag niet bij post nl maar bij de ING BANK. Weet nu waar mijn overschrijvingskaarten gebleven zijn.