ik heb geen idee wat ik hier neer moet zetten
Klacht van mridula op 28 oktober 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Post.nl meent dat ik onvoldoende gefrankeerd heb. De post was door mij gewogen en dienovereenkomstig gefrankeerd. Het poststuk kan ik niet bekijken op www.postnl.nl/betalen. 7.50 Euro lijkt me een extreem hoog bedrag. Het betreft brievenbuspost van 100 gram waar ik 3... Lees meer


Facebook
Twitter