Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

93% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 5 van 11 Koeriersbedrijven en post

93%
3162 klachten gemeld
169 openstaande klachten
44 klachten in behandeling
2949 klachten opgelost
3.2 /10
1363 stemmen
1363

Tijdslijn

Spoorloos pakketje

Klacht van op 23 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op woensdag 25 oktober 2017 is er vanuit de coop te Groesbeek naar Rhede ( Duitsland ) een pakketje verstuurd. Hier is 10 euro voor betaald. De persoon die dit pakketje heeft verstuurd heeft geen afzender op het pakket gezet... Lees meer

Onze postbezorger heeft afgelopen zaterdag een poststuk in de brievenbus gepropt. Het was een nieuwe CD voor de playstation. De verpakking was helemaal beschadigd maar de CD deed het gelukkig nog! Ik denk dat wanneer de bezorger merkt dat een... Lees meer

pakket ligt klaar maar wordt niet bezorgd

Klacht van op 23 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

volgens mij track&trace code van usps.com, is mijn pakket aangeboden bij mij thuis. dit is echter niet waar aangezien ik het `wij hebben u gemist` briefje niet heb ontvangen door de brievenbus. het schijnt nu dat het pakketje bij Amsterdam int. mail centre... Lees meer

pakket 3SIM000370415 is niet bezorgd. Track en Trace beweerd dat het op 7 November 2017 is afgeleverd om 22.54 uur. Dit is onzin omdat er op dat tijdstip niemand is op kantoor. Kan dus nooit afgeleverd zijn. De track en... Lees meer