Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

90% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 4 in Koeriersbedrijven en post

3.3 /10
697 stemmen
697

Niet bezorgd

Klacht van tictac op 05 december 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 1 december zou er een pakket worden bezorgd. We waren thuis. Er werd aangebeld, maar er was niet eens de tijd om naar beneden te lopen. De bezorger was alweer weg. Het pakket is ook niet bij de buren afgeleverd die... Lees meer

Compliment van Danielle van de Leygraaf op 05 december 2022 over PostNL

Fijn dat het in ieder geval wordt doorgegeven aan de betreffende persoon. Als is het maar om te voorkomen dat het mij of een ander weer overkomt.

Compliment van AVlug op 05 december 2022 over PostNL

Ik ben keurig te woord gestaan door een medewerker van PostNL en heb het gevoel dat er nu echt iets aan wordt gedaan. Mijn dank!

Compliment van DPaul op 01 december 2022 over PostNL

Ja, ik ga hiermee akkoord. Meer kan er imo niet gedaan worden. En het wordt zeer gewaardeerd dat er snel gereageerd is door iemand van de klantenservice.

Compliment van Margo Snauwaert op 30 november 2022 over PostNL

Wij hopen dat het in het vervolg betert. Bedankt in ieder geval. Mvg,

Compliment van Spidey op 28 november 2022 over PostNL

Het pakket is inderdaad toen bezorgd. Het is opgelost.

Compliment van Roy vinkie op 14 november 2022 over PostNL

Heel erg bedankt. Het pakketje kan ik nog niet volgen nu heb t geprobeerd. Zal 1 deze dagen het wel doen neem ik aan. Ik hoop het pakket zsm in handen te nemen. Dankjewel voor de oplossing

Compliment van justinjoey op 07 november 2022 over PostNL

Prima oplossing, super geholpen.

Compliment van Artsenzorg op 03 november 2022 over PostNL

Inmiddels heeft diegene van wie het de pakket is al opgehaald.

Compliment van M Adam op 25 oktober 2022 over PostNL

Ben zeer tevreden hoe mijn klacht in behandeling is genomen, er is veel aandacht aan besteed, dank daarvoor. Zal graag willen weten of er idd in mijn postcode meer klachten zijn geweest.
Met vr gr. Mevr. M. Adam
Oude Spoorbaan 26
1221SC Hilversum

Compliment van GeenGebruikersnaam321 op 14 oktober 2022 over PostNL

Hopelijk levert dit het gewenste resultaat op, uiteraard is het nooit leuk om een klacht in te moeten dienen of te ontvangen maar ik hoop hiermee dat dit ervoor zorgt dat herhaling voorkomen wordt.

Ik heb het pakket zelf afgehaald maar dat is zoals ik al bang voor was niet zonder slag of stoot gegaan omdat de locatie zeer slecht bereikbaar is en het ook niet bepaald heel goed weer was.
In deze plaats is de gemeente van mening dat een drempel ter hoogte van een zeer hoge stoep acceptabel is om tegenop te rijden, dit gaat uiteraard nooit zonder problemen en heeft tot krassen geleid aan de onderkant van de bumper maar dit is een klacht voor een andere partij, dit is wel de reden waarom ik niet blij was met de alternatieve locatie.

Compliment van Rita Regemortels op 14 oktober 2022 over PostNL

Beste u hebt gelijk over de lokatie. Daar heb ik niet bij stilgestaan. Zou ik alsnog mogen vragen of u mijn klacht wil doorsturen naar PostNL België aub? U zou me er een groot plezier mee doen. Ik weet ook wel dat PostNL niet gaat wakker liggen van 1 klein klantje maar voor mezelf het kunnen ventileren is belangrijk. Mag ik u bedanken dat u toch gereageerd hebt.
Wees voorzichtig en blijf gezond.
Vriendelijke groeten
Rita

Compliment van Valentin Bakardjiev op 13 oktober 2022 over PostNL

thanks for your message,
hopefully this time will work.
as extra info i could say that in the faraway pick up point the deliverer is famous of not delivering the parcels.

Compliment van K. Van Hoge op 13 oktober 2022 over PostNL

Klanten service van PostNL. Heeft mij op zeer korte termijn gebeld. Leefde mee met de frustratie wat ik had doorgemaakt. Dat waardeer ik heel erg. Echter had ik gewild dat de postbode langst kwam en sorry zei, en accepteerde dat hij fout gehandeld heeft. En zou zeggen b.v. zand over heen maar in de toekomst gaat het niet meer gebeuren.( want de chauffeur zie in nog dagelijks hier bij mij in de straat bezorgen). Helaas is dit niet gebeurt. Maar dat de klantenservice mij gebeld heeft en zijn medesteun betuigde. Waardeer ik ook heel erg.

Compliment van George op 26 september 2022 over PostNL

Okay dank u wel voor de 30 dagen uitleg. Die termijn was mij onbekend. Groeten.

Compliment van GKonincks op 23 september 2022 over PostNL

Akkoord voor de oplossing.

Compliment van Rinus Peters op 19 september 2022 over PostNL

Als ze doen wat ze zeggen wel tot nu toe is het niet met alle bezorgers gelukt .Hopelijk komt er een tijd dat ze hun werk doen zo als je mag verwachten van ze

Compliment van Dutchie58 op 21 september 2022 over PostNL

Er is telefonisch contact met mij opgenomen door een mevrouw van Post.NL. Ik heb alles met haar besproken en verteld dat dit al langere tijd speelt en ik al vaker een klacht heb ingediend. Zij vroeg mij foto's van de situatie te sturen. De manager zal dit met de betreffende koerier bespreken. Let's hope for the best.

Compliment van PatrickRR op 20 september 2022 over PostNL

Uiteindelijk is mijn pakket nog altijd niet bij mij natuurlijk. Maar het telefonisch contact was helder en informatief. Goed om te horen dat het serieus is opgepakt.

Overigens had mijn voorkeur geweest om direct met PostNL contact te hebben via de klantenservice, maar het blijkt makkelijker om via deze website iemand te spreken te krijgen die inhoudelijk ergens op in kan gaan.

Compliment van wfvannorel op 14 september 2022 over PostNL

Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, heel simpel, niet 100% te voorkomen helaas. Als het dan verkeerd gaat is het wel de bedoeling dat het opgelost wordt of in ieder geval geprobeerd want daar mankeert veel aan bij PostNL. Eindelijk wordt er actie ondernomen.... na 2 maanden en werkelijk uren bellen, chatten, in de wacht hangen, veel 'kastjes en muren' gezien......

Is mijn probleem opgelost? Nog niet helaas maar ik ben wel bij met deze actie. Dank daarvoor. Vingers gekruist.