Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

95% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 4 in Koeriersbedrijven en post

95%
2756 klachten gemeld
56 openstaande klachten
62 klachten in behandeling
2638 klachten opgelost
3.2 /10
1086 stemmen
1086

Compliment van gaston bigaton op 25 oktober 2021 over PostNL

ben meer dan tevreden, en eigenlijk verbaast dat het zo snel is terug gebeld.

10

Compliment van RINUSNAVY op 21 oktober 2021 over PostNL

Het er is nu een oplossing gekomen die heel mooi en heel netjes is van POSTNL .
Ben er verrast en blij mee dat men ook een de andere kant van POSTNL mee maakt.

Hartelijk dan POSTNL Klantenservice Consumenten en met name Etje Kruithof

10

Compliment van R. Sietsma op 22 oktober 2021 over PostNL

Prima dat er aandacht aan besteed wordt. Dat was ook de bedoeling

8

Compliment van JCCK165 op 15 oktober 2021 over PostNL

Heb een goed telefonisch gesprek gehad en heb de indruk gekregen dat onze klacht serieus wordt genomen.

8

Compliment van Duska op 14 oktober 2021 over PostNL

Jammer dat het na het indienen van deze klacht nu in 1 dag wel kan en daarvoor weken lang niet.

8

Compliment van Gerrit Sterken op 15 oktober 2021 over PostNL

het pakket ligt nu in het afhaal punt en wordt door mij niet afgenomen omdat het een gratis verzending zou zijn binnen NL, nu blijkt het uit het VK te komen en moet in invoerrechten betalen, dus neem ik het niet aan.

7

Compliment van Summervibes65 op 14 oktober 2021 over PostNL

Ik heb inmiddels wederom contact gehad met KPN en zij hebben PostNL benaderd en hopelijk komen we tot een oplossing.

7

Compliment van hannekewgn op 15 oktober 2021 over PostNL

Fijn dat ik gebeld werd. Ik hoop de verdwenen post nog te ontvangen.

7

Compliment van S.huisman op 11 oktober 2021 over PostNL

Bedankt voor de terugkoppeling!

8

Compliment van titusvm op 06 oktober 2021 over PostNL

Ik heb al contact opgenomen met mediamarkt alleen zij weten evenveel als ik..

7

Compliment van lia stokman op 05 oktober 2021 over PostNL

Eindelijk de goede informatie ontvangen van de klantenservice
Kreeg het pakketje eindelijk binnen

8

Compliment van De gebruiker op 04 oktober 2021 over PostNL

Als de desbetreffende persoon erop wordt aangesproken is het wat ons betreft oké.
We hopen dat er dan zorgvuldiger door hem wordt omgegaan met het bezorgen.
Wij hebben inmiddels contact gehad met de verzender en krijgen een nieuw exemplaar toegestuurd. Vriendelijke groet onzerzijds.

8

Compliment van Vincent456 op 01 oktober 2021 over PostNL

De oplossing is boven mijn verwachting.

10

Compliment van Hans van der Tier op 01 oktober 2021 over PostNL

Mijn vraag was ook:
Er moet toch altijd getekend worden voor aangetekende brieven en pakketten voor ontvangst? Dat is niet in het antwoord terug te vinden namelijk.
Dat hoor ik graag nog even als het kan.

9

Compliment van Niksnut op 17 september 2021 over PostNL

Tegenwoordig worden ook pakketten voor de deur gezet in ons appartementencomplex, de persoon die hier pakketten afleverd komt er makkelijk van af.

7

Compliment van pantagifro2021 op 30 augustus 2021 over PostNL

Dit is wel wat ik voor ogen heb ik hoop alleen dat er op het depot ook iets mee gedaan wordt, hetgeen tot nu toe niet het geval is geweest. Zoals aangegeven zelfs bij levering aan een postnl punt wordt de melding we hebben u gemist weer gegeven.

7

Compliment van ChrisLc op 27 juli 2021 over PostNL

Ik zeg ja, Maar zou toch heel benieuwd zijn of het heeft geholpen.!

8