Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 4 in Koeriersbedrijven en post

99%
3.2 /10
3517 stemmen
3517

Poststuk niet bezorgd

Klacht van op 19 april 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een te weinig gefrankeerd poststuk is, na betaling door mij, niet bezorgd. Op 4-4-2019 heb ik de portokosten betaald en omdat ik op 17-04-2019 nog niets had ontvangen heb ik gebeld met postnl. Helaas kon de medewerkster geen brief traceren en... Lees meer

brief is gepost op 26 Maart 2019 na 17.00 h in een brievenbus na bij het postkantoor Het Vledder 1 (postcode 7941 KL Meppel) Dus Donderdag 28 April 2019 zou die aankomen in Rheden 6991 CM maar tot heden niets ontvangen Lees meer

aangetekende brief door de brievenbus

Vanmiddag,16 april werd een brief door een medewerker van Post NL in mijn brievenbus gedeponeerd. Echter dit betrof een aangetekende brief. Mijn deurbel deed het gewoon en ik was thuis aanwezig. Naar mijn mening had de medewerker de brief aan mij moeten overhandigen. Overigens... Lees meer

Compliment van Okto op 16 april 2019 over PostNL

Vandaag 16-04-19 is het pakket bij me afgeleverd.

Compliment van Cees 1957 op 01 april 2019 over PostNL

Als er maar iets mee gedaan wordt, ik ben invalide dus daarom bestel ik dikwijls online, en verwacht dan dat het bezorgd word, nu moet ik een grote doos zelf op gaan halen met mijn scootmobiel zonder kofferbak, dus baal ik enorm.

Compliment van 54reneetje op 01 april 2019 over PostNL

Uiteindelijk bleef het dus bij 8x op rij tevergeefs wachten... Ben er zelfs moe van geworden maar was o zo blij dat de 9e en 10e poging wel geslaagd zijn (hoewel de laatste zending om 22.01 uur bezorgd behoorlijk aan de late kant was). Niettemin een goed weekendgevoel gehad en dus blijf ik er maar op vertrouwen dat POST.NL zijn dienstverlening verder aanscherpt ten goede van alle klanten die op pakketjes wachten -;)

Compliment van Jetje 1309 op 25 maart 2019 over PostNL

Heel blij te zien dat de brief toch is aangekomen (stelt mij enorm gerust).. Dank voor de reacties en de klantvriendelijkheid. groet Henriette.

Compliment van Ben504 op 28 maart 2019 over PostNL

Pakket gevonden en alles naar tevredenheid opgelost. Chapeau!

Compliment van CAVerheul op 21 maart 2019 over PostNL

PostNL heeft de klacht serieus genomen en actie ondernomen.
Goed gedaan PostNL!

Compliment van Paula007 op 04 maart 2019 over PostNL

Top, zojuist het pakketje opgehaald.
Nogmaals bedankt.

Compliment van Demi2410 op 01 maart 2019 over PostNL

Heel erg bedankt!
Mijn pakketje is onderweg en word zelfs vandaag geleverd!
Super tevreden over de service!
Complimenten!

Compliment van PakketJersey op 28 februari 2019 over PostNL

Pakket is vandaag aangeboden..

Compliment van john82 op 18 februari 2019 over PostNL

Wij krijgen deze week nog een aantal verzendingen binnen. We wachten het af. Bedankt voor de moeite!.

Compliment van Ed1987 op 18 februari 2019 over PostNL

Kunt u mij uw naam geven? Dan weet ik naar wie ik kan vragen/verwijzen mocht het weer gebeuren. Het is een hardnekkig probleem hoorde ik van andere buren! Hartelijk dank voor het bespreken.

Compliment van Piafini op 21 februari 2019 over PostNL

Dat PostNL sowieso een reactie geeft vind ik positief. Voor mij is het niet leuk, want ik moet opnieuw kosten maken, maar het is begrijpelijk. Soms gaat er wel iets mis. Bij mij ook. Zojuist is bij de geadresseerde als bij de verzender iemand langs geweest. Dit ervaar ik als zeer positief en als blijk dat PostNL het probleem serieus neemt. Dat het resultaat niet bevredigend is, ligt dus niet aan de maatregelen die genomen zijn om het poststuk te achterhalen.

Compliment van smeerdijk89 op 11 februari 2019 over PostNL

Er wordt door PostNL momenteel naar gekeken, we wachten af.

Compliment van Klaashoek op 06 februari 2019 over PostNL

laat wij er het beste van hopen in de toekomst , wij wachten het af .

Compliment van Pippi... op 05 februari 2019 over PostNL

Snelle & Nette reactie. Alle vertrouwen in dat a.s zaterdag de AH Bonus folder weer in mijn bus valt...

Compliment van MandyZ op 06 februari 2019 over PostNL

Zojuist kwam een medewerker zelfs persoonlijk aan de deur uitleg en excuses aanbieden, dat waardeer ik.

Compliment van Timian op 01 februari 2019 over PostNL

Het pakket wat op vrijdag 25 januari is geleverd daar moest voor getekend worden, en het pakket wat spoorloos is niet.

Compliment van kapucijn op 31 januari 2019 over PostNL

Ik neem aan dat u goed hebt gehandeld