Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 6 van 10 Koeriersbedrijven en post

99%
4464 klachten gemeld
23 openstaande klachten
15 klachten in behandeling
4426 klachten opgelost
3.2 /10
3198 stemmen
3198

Ik heb op 29 november een cadeau besteld voor vrienden en direct laten afleveren bij ze. Volgens PostNL is het pakket op vrijdagavond 22.25 netjes afgeleverd. Ik was aanwezig bij deze vrienden op die avond en het pakket is daar... Lees meer

Ik heb net met een medewerker van jullie klantenservice gesproken en zij heeft mij verteld dat jullie niks voor mij kunnen betekenen. Erg vreemd aangezien deze fout weldegelijk bij jullie ligt. Na het verzenden van het pakket heeft u in... Lees meer

Pakketten na een week nog niet bezorgd

Klacht van op 11 december 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 28 november 2018 heb ik 4 pakketten afgeleverd voor verzending op een Post.nl locatie in Castricum. Deze zouden allen op vrijdag 30 november 2018 bezorgd worden. Tot op heden, 5 december 2018, zijn de pakketten nog steeds niet bezorgd... Lees meer

Pakket al 9 dagen in Amsterdam!

Klacht van op 10 december 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn aan mijn dochter in Noorwegen gezonden kerstpakket staat al 9 dagen in Amsterdam. Verzonden op zaterdag 1 december (de pakketten waren op het PostNL punt in Wijchen nog NIET opgehaald), op maandag 3 december bij PostNL aangekomen en daar... Lees meer

PostNL mogelijk fraude

Klacht van op 10 december 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Betreft: Klacht geen bezorging Ik woon op de Breewijd Harderwijk Zelf ben ik 2 maanden bezig met het opstellen van een dossier. Voor een aankomende rechtzaak Tegen mijn boven buurman. Om een dossier ter voorbereiding te maken voor de zitting. Heb ik de eerste keer 14-09-2018... Lees meer

vandaag zou er een pakket bezorgd worden. de verzender had het op tijd aangeleverd en ik kreeg gisteren een mail van postnl dat het vandaag gebracht zou worden. vanmorgen kreeg ik een mail dat ze morgenmiddag komen brengen. heel veel... Lees meer

Tshirt niet bezorgd

Klacht van op 10 december 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een tshirt besteld bij bol.com Zou gisteren geleverd worden Niks ontvangen Gebeld met zowel postnl als met bol.com Wegens drukte zou het vandaag geleverd worden Ook vandaag niks geleverd gekregen Dus het personeel van postnl is onbetrouwbaar Dit is niet de eerste keer dat er íets... Lees meer

PostNL is al meer dan anderhalve week bezig om een ‘simpel’ pakket te bezorgen bij een van onze klanten. Deze zending was al meerdere dagen voor het begin van Black Friday aan PostNL overhandigd, dus het had makkelijk daarvoor bezorgd... Lees meer

Compliment van Ray070 op 10 december 2018 over PostNL

Het probleem wordt niet opgelost. Postnl is duidelijk vn mening dat zij niet resultaat plichtig is. Zelfs al heb je een pakket verzekerd verzonden dan blijft het probleem bestaan. Pakketten verdwijnen of worden gestolen en je staat als consument met lege handen. Op sociale media groeit de weerstand tav postnl. Rest my case

10

Compliment van Alesstino op 03 december 2018 over PostNL

Ja, ben tevreden.

10

Compliment van HansKarl op 28 november 2018 over PostNL

Van de douane heb ik geen brief ontvangen. Alleen een brief van post. nl.

7

Compliment van Gerreke op 26 november 2018 over PostNL

Snelle reactie van POSTNL. Prima afhandeling. Goed gedaan. Dank u wel. Ger en Cobie Markesteijn.

10

Compliment van Frits1981 op 27 november 2018 over PostNL

Het is al opgelost door post nl via chat van Facebook Messenger

8

Compliment van Raymonda op 15 november 2018 over PostNL

Alles in orde , heb gisteren mijn pakket ontvangen, dank je wel

10

Compliment van Annemieke_Mp op 14 november 2018 over PostNL

Het is niet anders ik zal verdere stappen ondernemen met de afzender bedankt voor uw reactie in iedergeval en ik hoop op betere service

7

Compliment van Nynke_007 op 12 november 2018 over PostNL

Klacht wordt serieus onderzocht via postnl. Hopen op een spoedige afwikkeling.

7

Compliment van pere ahmet op 06 november 2018 over PostNL

Is een correcte en snelle antwoord
Dank U

8

Compliment van estellarosa op 05 november 2018 over PostNL

Ik hoop dat ze er iets mee doen! 4 pakjes is veel!

7

Compliment van Floortjeb op 03 november 2018 over PostNL

Bedankt voor uw moeite
Mvg Floortje

10

Compliment van eenhoorn36 op 29 oktober 2018 over PostNL

Ben allang blij dat mijn paketje terecht is en mischien is het al mis gegaan in het sorteer centrum en heeft de bezorger ze werk gewoon gedaan

7

Compliment van joanna023 op 24 oktober 2018 over PostNL

Hartstikke bedankt!

10

Compliment van olivier.keun op 24 oktober 2018 over PostNL

Bedankt voor uw reactie. De intentie is uiteraard vriendelijk en hulpvaardig maar lost het actuele probleem niet op en geeft ook geen duidelijk uitzicht op verbeteringen in de toekomst. Ik kan het daardoor niet als een oplossing voor deze klacht markeren op klacht.nl

7

Compliment van Postvoormij op 19 oktober 2018 over PostNL

Gelukkig net op tijd het pakketje weten op te halen. Hij zou anders retour zijn gegaan. Jammer dat ik geen briefje in de bus heb gehad, maar wel erg fijn dat de klacht zo vlot is beantwoord en daarmee ook snel opgelost!

Dankjewel voor het rechtzetten postnl en klacht.nl

9

Compliment van Pieter Loosman op 18 oktober 2018 over PostNL

Een duidelijke en goed omschreven oplossing, beter dan verwacht. Super.

10

Compliment van Nicky020 op 19 oktober 2018 over PostNL

Kan weinig anders dan hopen op verbetering...

7