Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

97% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 5 van 11 Koeriersbedrijven en post

97%
4454 klachten gemeld
31 openstaande klachten
59 klachten in behandeling
4364 klachten opgelost
3.2 /10
2191 stemmen
2191

Tijdslijn

aangetekende brief

Klacht van op 21 april 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

aangetekende brief ligt nog steeds op het sorteercentrum en het had deze week er moeten zijn. Ik heb het 04-04-2018 verzonden bij Bruna van het Alphons Diepenbrockhof, Den Haag Betreft barcode: 3SRPKS444430993 Postcode: 1046 VB Het moet naar het UWV tel: 0900-9294 Lees meer

post meerdere malen verkeerd bezorgd.

Klacht van op 21 april 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Omtrent Ahornstraat utrecht ons straatnummer is 2B of 2Bis boven ons is 2BisA veel van de post van de bovenburen komt bij ons en visa versa. de nummers staan goed op de enveloppen verkeerd bezorgt. Dit gebeurd WEKELIJKS! en zorgt voor problemen wanneer mensen op... Lees meer

Avondbezorging niet bezorgd

Klacht van op 21 april 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Klantenservice Welkom bij PostNL. Je chat met Senna. Waarmee kan ik je helpen? 9:14:24 AM Ik Goedemorgen, Ik heb een bestelling gedaan bij een webshop. De bezorging zou gistermiddag plaatsvinden. Aangezien ik dan niet thuis zou zijn heb ik het verplaatst naar de avond voor... Lees meer