Klacht: pakketje had al een week lang al bezorgt moeten worden

jeremy op 28 oktober 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
ā³ Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 28 oktober 2012

Een klant van PostNL heeft een klacht ingediend over het niet ontvangen van een pakket dat al een week geleden bezorgd had moeten worden. De bezorger zou het pakket in de centrale hal hebben achtergelaten, maar de klant heeft het nooit ontvangen. Ondanks herhaalde pogingen om informatie te verkrijgen via de klantenservice, blijft de situatie onopgelost en is er geen bezorger verschenen op de afgesproken tijd.

Mijn Klacht:

mijn klacht is dat be bezorger van de pakketen dienst postnl pakjes gewoon in de centrale hal legt en weg van me mede bewoner en nu ik zelf heb een pakje moeten krijgen week geleden op de site staat al een week lang dat er een bezorger onderweg is maar tevergeefs want er komt niks al week lang toen ik een mail maakte via postnl krijg ik de mail terug met antwoord de bezorger had het pakketje mee maar helaas kunnen wij niet achtehalen wat er mis is gegaan dan schrijf ik de mail dat er op de site staat dat hij onderweg moet zijn en met de tijd van aankomst tussen 13;30- 15;30 heb zelf er voor anderhalfe dag vrij voor genomen maar ook helaas geen bezorger dus later ga ik maar aan hetwerk en er blijfen mensen thuis voor mij die mijn pakje in ontvangst kunnen nemen en dit is al een heleweek lang heb daar na weer de mail gestuurt dat ik maar angiften ga doen voor mogelijk diestal / heling want het is geen popenkast vind ik krijg de mail terug ja beste meneer het pakje is aangeboden aan de deur maar ik was thuis en me mede bewoners waren thuis en wij met 4 persoonen kunnen bevestigen dat er nooit ieman is geweest du heb nog steets mijn pakje niet binnen

Gewenste Oplossing:

als ik mijn pakje heb en dat de bezorger antslag krijgt want dit is ook door meerderen mensen opgevallen dat het niet inorden is of ik wil meteen me pakje en wil een vergoeding

Bericht van

13 jaren geleden - Het spijt ons dat wij deze reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wij reageren echter niet op klachten op deze website. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM