brievenbus
Klacht van fides66 op 26 november 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Tot mijn grote verrassing constateerde ik vandaag 26 november 2012 dat de brievenbus aan het Schubertplantsoen te Voorschoten al versmald is i.v.m. met oud en nieuw, m.a.w. woorden alleen brieven kunnen er in. Is PostNL niet een maand te vroeg... Lees meer


Facebook
Twitter