Postbezorging
Klacht van S.Kanters op 29 december 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Mijn klacht is dat mijn post letterlijk half uit mijn brievenbus hangt ( ik heb hier een foto van). zodat iedereen mijn post kan stelen zonder dat dit door mij gemerkt word. tot twee keer toe hing er een pakketje... Lees meer


Facebook
Twitter