Waar blijft het pakket?
Klacht van roksefloks op 02 januari 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Zaterdag 29 december is het pakket op de bus gegaan. Zou maandag arriveren. Voor niks thuisgebleven. Zou vandaag 2 januari arriveren. WEER voor niks thuisgebleven. Nu wordt er gezegd morgen. Wat een trage bezorging. Belachelijk gewoon. Lees meer


Facebook
Twitter