Mijn Klacht:
Vandaag werd de post bij mij buiten op de stoep gedeponeerd. Gelukkig kwam iemand langs en bracht het bij mij binnen via de achterdeur, maar dit kan niet de bedoeling zijn!!
Gewenste Oplossing:
Terrechtwijzing van de employee en instructies zodat de post in het vervolg in de brievenbus komt!

