Klacht: Geen gehoor van Park Plus Schiphol

Akay op 25 oktober 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Morgen 26 oktober vertrekken we van Schiphol, zouden 3 dagen op voorhand e-mail met instructies krijgen, ondanks ik hier nog een e-mail voor heb gestuurd niets ontvangen.
Site niet meer bereikbaar.

Gewenste Oplossing:

Geld terug, ze hadden iets eerder een bericht kunnen sturen als ze er mee gingen stoppen!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Park Plus Schiphol

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Park Plus Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door