Klacht: Verkeersboete fout parkeren.(3 stuks)

John Buitenweg op 28 oktober 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 10 mei s’morgens om 08.15 uur de sleutels afgegeven aan een werknemer van park plus voor de vertrekhal van Schiphol.
Het contract ondertekend en we vertrokken voor een korte vakantie naar Polen.
Wat blijkt bij thuiskomst, ze hebben onze auto vergeten en is daar 2x 24 uur blijven staan met als resultaat dat we 3 bekeuringen hebben ontvangen.
Heb een kopie van de boete’s en parkeerovereenkomst in een mail naar hun toegestuurd maar daar is tot op heden niet op gereageerd.
Het boete bedrag is 3 X 58 euro 174 Euro. (dit was heel duur parkeren) Het bezwaarschrift is afgewezen door de officier van Justitie.

Gewenste Oplossing:

Ik zou zeer tevreden zijn als ze de betaalde boete's aan mij terug betalen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Park Plus Schiphol

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Park Plus Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door