Klacht: Betaald en totaal geen reactie !

Mevr.D.Brok. op 22 augustus 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij Park Plus Schiphol gereserveerd en betaald op 7-2-2018 voor 5 dagen in september voor €55,00.Nadat ik mijn vertrek en aankomst data wilde veranderen heb ik geen reactie of email terug gehad.Ook na diverse keren een email gestuurd te hebben.
Ik heb inmiddels wel een nieuwe plek voor mijn auto ergens anders gereserveerd .

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug zie op mijn rekening.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Park Plus Schiphol

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Park Plus Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door