Klacht: Annulering

Harry Zanoni x op 14 augustus 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen vrijdag de volgende sms ontvangen:

Geachte, het spijt ons vreselijk alleen we zijn onlangs negatief in de media geweest. We hebben alles geprobeerd om verder te kunnen gaan. Helaas is dit niet gelukt. We kunnen uw auto niet meer innemen op Schiphol. Een aantal klanten hebben de boeking wel al betaald. Voor hun gaan we proberen het aankoopbedrag te refunden. Park Plus

Op het laatste moment gelukkig nog een parkeerplaats elders kunnen regelen. Door Park Plus helaas wel een dure grap geworden, want het moge duidelijk zijn dat ik geen cent van ze ga krijgen. Vuile vieze @!

Gewenste Oplossing:

Mijn € 71,- terug van die vuile @! oplichters.

De verantwoordelijke bij Park Plus kan er rekening meehouden dat hij nog persoonlijk met mij te maken krijgt. Die paar tientjes komen terug.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Park Plus Schiphol

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Park Plus Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door