Klacht: ONBEKENDE EN ONVERWACHTE IRRITANTE STORING

op 25 september 2015 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Goedemorgen, op 24 september jl. werden wij om ca 08.30 uur volkomen verrast door stroomuitval! Ik heb onmidddellijk de storing gemeld en verzocht om sms bericht. (heb helaas in dit jaar meerdere strringen beleefd en ken dus de sms-service). Tijdens mijn bezoek aan een ziekenhuis werd ik blij verrast met de sms: de storing is verholpen.
Bij thuiskomst bleek dit absoluut niet het geval! Gebeld en mij werd medegedeeld dat de sms fout was, de storing nog niet verholpen, maar dat ik VAN DE STROOMUITVAL OP DE HOOGTE MOEST ZIJN, WANT ER WAS DOOR LIANDER EEN BRIEF GESTUURD DAT ER EEN “GEPLANDE” STROOMUITVAL (EN GEEN STORING) ZOU ZIJN. DEZE BRIEF NOOIT ONTVANGEN EN BIJ NAVRAAG BIJ VELE BUREN BLEEK DAT OOK ZIJ NOOIT EEN BRIEF HADDEN ONTVANGEN.
IK GA ER VAN UIT DAT U ZICH GAAT BERADEN OP EEN BETERE VOORLICHTING AAN DE OMGEVING.
SCHADE: EEN KEUKENRADIO DIE DE SCHOK NIET HEEFT OVERLEEFD!!!!! VOOR MIJN VROUW EN MIJ, INMIDDELS OP LEEFTIJD, IS DE UITVAL VAN DEZE, DEELS INGEBOUWDE RADIO EN DUS HEEL LASTIG TE VERVANGEN, EEN ERNSTIGE ZAAK. IK VERWACHT VAN LIANDER HIERVOOR EEN PASSENDE OPLOSSING.
MET VRIENDELIJKE GROET
W. Smits

Ik verwacht een antwoord van Liander.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Liander een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Liander

Heeft op 12 mei 2016 om 08:21 geantwoord

Excuses voor de late reactie op uw bericht. Helaas kan ik momenteel niet meer achterhalen wat hier mis is gegaan. Ik kan in onze administratie niet terugvinden dat u contact met ons heeft opgenomen met onze klantenservice. Daarvandaan hadden we kunnen kijken naar een oplossing. U kunt ons contacteren via telefoonnummer 088 542 64 44 (lokaal tarief). U kunt oms ook bereiken door een e-mail te sturen naar info@liander.nl.

Liander Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door wllm