Klacht: Onnodige uitval van- en te korte treinen

Bart den Dekker op 19 september 2022 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Door een verstoring tussen Lelystad en Dronten rijden er geen treinen op dit traject tot 15 december. Ik reis echter veel tussen Lelystad centrum en Dordrecht. In de eerste week reden de IC’s nog tot Almere Centrum, maar nu gewoon helemaal niet meer. Dit lijkt mij erg onnodig, ook omdat er dus nu maar 1x per half uur een IC rijdt op dit traject, ook op doordeweekse dagen. Het is afgeladen druk in de treinen die wel gaan en vaak word er met slechts 3 of 4 delen gereden. Ik betaal flink wat extra in de maand om 1e klasse te reizen, maar deze word nu overspoeld door 2e klas passagiers, waardoor ik nog niet kan zitten en werken. Dus NS: graag de IC tussen Dordrecht en Almere C hervatten en langere treinen op het traject Den haag CS – Lelystad centrum.

Het herstellen van de IC tussen Dordrecht en Almere C en langere treinen op het traject Den haag CS - Lelystad centrum.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bart den Dekker