Klacht: Ns Flex abonnement opgelicht

Fred Spierings op 29 mei 2024 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb om 30 maart een abonnement afgesloten. Het abonnement wordt MAANDELIJKS verniewd, niet per 30 dagen maar maandelijks. Dus op 30 mei zou het abonnement vernieuwd moeten worden. Het abonnement is echter op 28 mei vernieuwd. Dat was niet de bedoeling want ik was van plan het abonnement op te zeggen. I zou graag mijn geld terug willen. Het is oplichterij om een abonnement te verkopen als maandelijks en het vervolgens te facturen per 30 dagen ipv een kalendermaand, zeker ook omdat op mijnNS niet duidelijk aangegeven staat wanneer het abonnement wordt vernieuwd. De NS weigert mij terug te betalen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn geld terug willen een vergoeding voor de verspilde moeite.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fred Spierings