Klacht: Incompetente klantenservice cq stystemen

Mayadebijna op 30 augustus 2023 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Beste,

Ik ben startend op vrijdagmiddag tot zaterdagmiddag over in totaal 4 telefoongesprekken met een totale duur van ruim anderhalf uur met de klantenservice van de NS aan de telefoon geweest.
Ik had een daluren abonnement welke jaarlijks vernieuwd werd, daar ik er amper gebruik van maakte heb ik het dit jaar via de klantenservice opgezegd.
(Wel heb ik mijn gepersonaliseerde ov chipkaart laten vernieuwen.)
Door de klantenservice werd mij verteld dat ik hetzelfde abonnement maandelijks kon nemen zodra ik het weer nodig mocht hebben.
Vrijdag 25 augustus middags gebeld om het flex-abonnnement te bestellen.
Dit lukte met geen mogelijkheid en uiteindelijk kwam de dame erachter dat er nog een OV-fiets abonnement liep welke blijkbaar bij het door mij opgezegde abonnement hoorde maar nog actief was.
Zij zou het eruit halen en dan duurde het 24 uur voordat ik het nieuwe abonnement kon afsluiten.
Okay so far so good zaterdag weer gebeld en lukte nog niet. Advies nog even wachten. Toen het daarna nog niet lukte weer aan de telefoon en wat bleek er was ook nog ‘stalling’ actief. Dat moest ook opgezegd en dan weer 24 uur wachten.
Uiteindelijk had ik het zondagochtend nodig, dus alles voor niets.
Met dank aan de NS

Alsnog de daluren korting voor de twee retouren vanaf Amersfoort centraal naar station Zandvoort aan zee

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mayadebijna