Klacht: Bejegening conducteur

Muriel Goud op 23 september 2022 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik sta vanaf 11.12 al op station Rai te wachten op de trein richting Almere. De trein van 11.36 is meer dan een kwartier te laat. Als hij komt rijdt deze te hard het station binnen, rijdt te ver door en stopt helemaal vooraan het perron. Ik ren erheen, roep binnen gehoor afstand dat ik ook mee moet. De deuren sluiten net als ik erin wil stappen. Mijn tas zit tussen de deur. De conducteur duwt mijn tas eruit, negeert zowel mijn roepen als mijn paniek volkomen. Snauwt me nog af ook met weg met die tas.
Ik heb autisme en mijn paniek is nu helemaal compleet. Ik sta in het holst van de nacht op een voor mij wildvreemd perron in mijn eentje middernacht, waar ik me onveilig voel.
Mijn klacht betreft zowel de bejegening door de conducteur als het feit dat de trein te laat was, te kort stopte op een plek met rennen niet haalbaar wanneer je midden achter op het perron wacht.
Ook het tijdstip kwalijk, omdat er geen treinen meer rijden. Ik weet niet hoe ik nu nog maar huis moet komen.
Dit had de conducteur kunnen weten. Hij heeft me willens en wetens laten staan. Ik ben hem dit zeer kwalijk.
Muriel Goud

Ik ben nu te overstuur om daar over na te denken

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Muriel Goud