Klacht: Nieuwe slimme meter

op 29 mei 2016 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

afspraak voor plaatsing nieuwe meter. Leander meneer komt en zegt dat er geen plaats is. 1 uur later komt BAM MEDEWERKER EN PLAATST 2 nieuwe meters in gemeenschappelijke meterkast maar niet mijn meter. Huis met 4 huishoudens! Hierover had ik al telefonisch contact om meters tegelijkertijd te laten plaatsen. Werd niet begrepen. Nu nieuwe afspraak, 2 brieven, voor wie? Neem aan zeker 1 voor mij. Telefonisch contact, want online lukte niet. 20 min aan de telefoon en toen vond ik het welletjes. Waardeloos!

Gewenste Oplossing:

Snelle en duidelijke communicatie. Vakkundigheid en duidelijkheid.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van Liander

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Persoon, Dit is niet zoals het hoort te gaan. Ik zie dat u vorige week met een collega van mij heeft gesproken. Hij zal u morgen tussen 10:00u en 12:00u terugbellen om uw klacht te bespreken. Met vriendelijke groet, Laura Besselink Liander Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Lia Persoon