Klacht: niet gemelde afsluiting stroom levering postcode 1032kx

op 03 december 2015 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Op 2 December 2015 tijd 8.30 uur werd stroom levering afgesloten in woongebied 1032kx . Nu blijkt dat aan de Klaprozenweg te Amsterdam ter hoogte van het verdeel station in het het transformatorhuis werkzaamheden gaan uitvoeren. Nu zijn wij hiervan op geen enkele wijzen van te voren op de hoogte gebracht. Pas om 15.40 uur kregen wij weer stroom geleverd.
Wij begrijpen dat er soms werkzaamheden uitgevoerd moeten worden maar dat Liander ons daar niet van op de hoogte brengt is zeer kwalijk.
Gevolgen voor ons gezin niet kunnen koken / geen riool afvoer in verband met rioolpomp WOONARK had kunnen zinken via douche afvoer daarom geen wc en douche gebruik/geen telefoon/geen verwarming/niet bereikbaar via huis telefoon/geen koelkast/diepvries.

Ik ben totaal niet te spreken over de werkwijze van Liander blijkbaar zijn wij als klant alleen maar goed om te rekening te voldoen maar verwacht geen tegen prestatie.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Liander een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Liander

Heeft op 11 mei 2016 om 20:01 geantwoord

Excuses voor de late reactie en wat een vervelende situatie. In mijn administratie zie ik geen meldingen staan dat er contact is opgenomen met onze klantenservice hierover. Wij hadden graag met u meegedacht en uitgezocht waar het mis is gegaan. U kunt ons bellen op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur op telefoonnummer 088 542 64 44 (lokaal tarief). U kunt ons ook bereiken door een e-mail te sturen naar info@liander.nl.

Liander Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Simon Lepelaar