Klacht: Niet bezorgd

op 05 augustus 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vond een brief in de brievenbus, dat ik niet thuis was en ze het pakje teruggebracht hebben naar een afleverpunt. Ik boos , omdat wij als buren altijd pakjes voor elkaar aannemen , dus het pakje had best afgegeven kunnen worden, indien ik niet thuis was. Volgende dag naar het afleverpunt. Geen pakje! Klantenservice gebeld. Het zou nog een keer aangeboden worden, tussen 14.15 en 15.15. Kreeg daar ook een e-mail over. 15.00 echter een mail, dat ik het pakje mocht afhalen op de afhaalpost. Ben mijn vertrouwen kwijt en heb gemaild dat ze het pakje maar af moeten leveren bij de winkel en tegen die winkel, dat ik mijn geld terug wil.

Gewenste Oplossing:

Oplossing is, als ze het pakje zo snel mogelijk naar de winkel terug sturen. gegevens hebben ze want ik heb 2x naar de klantenservice gebeld en ben meerdere malen gemaild.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 11 augustus 2017 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mw.de Koning