Klacht: Niet bezorgd

mw.de Koning op 05 augustus 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 11 augustus 2017
Reactie van het bedrijf:

Hallo Irma, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer om dit te moeten lezen, dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten. Onze oprechte excuses hiervoor. Het pakket is inmiddels retour bij de afzender en verzoek...

Klanttevredenheid: 3.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 5 augustus 2017

Een klant van DPD ontving een brief waarin stond dat een pakket niet was bezorgd omdat hij niet thuis was, terwijl buren normaal gesproken pakketten voor elkaar aannemen. Na een bezoek aan het afleverpunt bleek het pakket niet aanwezig, en na contact met de klantenservice werd beloofd het pakket opnieuw aan te bieden. Uiteindelijk ontving de klant een e-mail dat het pakket weer moest worden afgehaald, wat leidde tot verlies van vertrouwen in de service en een verzoek om het geld terug.

Mijn Klacht:

Vond een brief in de brievenbus, dat ik niet thuis was en ze het pakje teruggebracht hebben naar een afleverpunt. Ik boos , omdat wij als buren altijd pakjes voor elkaar aannemen , dus het pakje had best afgegeven kunnen worden, indien ik niet thuis was. Volgende dag naar het afleverpunt. Geen pakje! Klantenservice gebeld. Het zou nog een keer aangeboden worden, tussen 14.15 en 15.15. Kreeg daar ook een e-mail over. 15.00 echter een mail, dat ik het pakje mocht afhalen op de afhaalpost. Ben mijn vertrouwen kwijt en heb gemaild dat ze het pakje maar af moeten leveren bij de winkel en tegen die winkel, dat ik mijn geld terug wil.

Gewenste Oplossing:

Oplossing is, als ze het pakje zo snel mogelijk naar de winkel terug sturen. gegevens hebben ze want ik heb 2x naar de klantenservice gebeld en ben meerdere malen gemaild.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 11 augustus 2017 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM