Klacht: Monteur Liander blaast Inductiekookplaat op.

op 27 juni 2017 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Op 12 april een klacht gestuurd naar Liander
Op 3 mei Liander aansprakelijk gesteld voor de schade
Op 27 juni ingebeken gesteld.

Tot op heden nog geen enkele reactie mogen ontvangen! Echt schandalig hoe Liander met mensen omgaat.

Tijdens het verzwaren van onze aansluiting is helaas het eea mis gegaan (van 1 fase naar 3 fases). Wat meerdere mensen in het huis is opgevallen is dat de monteur met collega’s moest bellen om te vragen hoe hij de boel moest aansluiten. Dit gaf een beangstigend gevoel en helaas bleek dit achteraf te kloppen. De monteur heeft onze kookplaat opgeblazen.

Ook heeft de monteur de nieuwe meter niet aan ons adres gekoppeld waardoor wij meerdere monteurs over de vloer hebben gehad omdat Liander een storing binnen kreeg op ons adres.

Een reactie op mijn klacht.
De schade vergoeden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

Bericht van Liander

4 maanden geleden - Geachte heer Maka, Wij begrijpen uw reactie. Dit is niet zoals het hoort te gaan. Uw klacht is in behandeling bij onze klachtenafdeling. Wij gaan ervoor zorgen dat u zo snel mogelijk een reactie krijgt. Binnen 5 werkdagen nemen wij contact met u op. Met vriendelijke groet, Jamie Heijnen Liander team webcare

Reactie van de melder van de klacht Michael4848

4 maanden geleden - We wachten af.....

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Michael4848