Klachten over Mobiel.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Mobiel.nl zijn gemeld. Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Nog 37 klachten nodig voor een plaats in de categorie Mobiele Telefonie

100%
13 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
13 klachten opgelost
3.9 /10
7 stemmen
7

Tijdslijn

Misleidende website-informatie over de levering van de iPhone 11 Pro. Vanaf de launch harken ze zoveel mogelijk orders binnen met de melding: levertijd: 1 á 2 weken. Je plaatst je order. Na twee weken uiteraard nog niks gehoord of gezien.... Lees meer

scherm kapot na opsturen telefoon

Klacht van op 20 augustus 2019 over Mobiel.nl in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb mijn telefoon opgestuurd naar [email protected], via de mail heb ik horen gekregen dat het garantie niet mijn telefoon dekt.Ik heb ze een bewijs gestuurd dat mijn telefoon in orde was, ik was nog gelukkig bij Apple geweest en... Lees meer

Op woensdag 7 augustus jl. heb ik een nieuw abonnement afgesloten op jullie website, www.mobiel.nl. De volgende dag is het pakket tijdens de postbezorging helaas kwijt geraakt.Hoewel er inmiddels een onderzoek is gestart, ben ik zeer ontevreden over de verdere... Lees meer

Ik heb in april 2019 een Vodafone telefoonabonnement afgesloten op mobiel.nl met nummerbehoud. Mijn huidig Tmobile abonnement loopt af op 14juni2019.Op 15juni2019 hoort mijn Tmobile nummer omgezet te worden naar Vodafone.Dit is tot heden niet gebeurd. Mobiel.nl gaf alleen als... Lees meer