Klachten over Mobiel.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Mobiel.nl zijn gemeld. Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Nog 23 klachten nodig voor een plaats in de categorie Mobiele Telefonie

100%
27 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
27 klachten opgelost
3.4 /10
20 stemmen
20

Tijdslijn

Langer dan een maand voor een software update

Klacht van op 19 april 2019 over Mobiel.nl in de categorie Mobiele Telefonie

Ik als klant bij mobiel.nl merkte dat mijn telefoon erg vaak crashte en het scherm bevroor. Ik heb zelf meerdere keren de versie van het systeem verandert zonder resultaat. Ik heb een app gedownload waarmee ik mijn onderdelen kon bekijken... Lees meer

Let heel goed op bij deze aanbieder. Ze geven foutieve informatie over meerkosten van bundels. Zo zou volgens hun site de meerprijs bij een bepaalde bundel van t-mobile 2,50 zijn per maand. Echter wanneer je dat selecteerd dan gaat ook... Lees meer

Na een Huawei P Smart Black bestelt te hebben bij Mobiel.nl inclusief cashback gaat er van alles mis en word ik van kastje naar de muur gestuurd. Heb je problemen dan is Mobiel.nl niet daar en verwijst men je... Lees meer

Zojuist heb ik een medewerker van jullie klantenservice gesproken, die in mijn geval ook een klacht zou indienen. In december heb ik een refurbished iphone 7 gekocht, echter zaten hier wat krassen op. Hierover heb ik gemaild en ze maakten... Lees meer

Ik sluit een contract via mobiel.nl af voor een T-mobile verlenging van €16,- per maand (Go Next) en €461,- voor een Galaxy S9 Plus om mijn defecte toestel te vervangen. Het contract dat ik vervolgens in de mail krijg vermeldt echter... Lees meer