Klachten over Mobiel.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Mobiel.nl zijn gemeld. Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Nog 27 klachten nodig voor een plaats in de categorie Mobiele Telefonie

100%
23 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
23 klachten opgelost
3.2 /10
13 stemmen
13

Tijdslijn

Misleidende website-informatie over de levering van de iPhone 11 Pro. Vanaf de launch harken ze zoveel mogelijk orders binnen met de melding: levertijd: 1 á 2 weken. Je plaatst je order. Na twee weken uiteraard nog niks gehoord of gezien.... Lees meer

Op woensdag 7 augustus jl. heb ik een nieuw abonnement afgesloten op jullie website, www.mobiel.nl. De volgende dag is het pakket tijdens de postbezorging helaas kwijt geraakt.Hoewel er inmiddels een onderzoek is gestart, ben ik zeer ontevreden over de verdere... Lees meer

Ik heb in april 2019 een Vodafone telefoonabonnement afgesloten op mobiel.nl met nummerbehoud. Mijn huidig Tmobile abonnement loopt af op 14juni2019.Op 15juni2019 hoort mijn Tmobile nummer omgezet te worden naar Vodafone.Dit is tot heden niet gebeurd. Mobiel.nl gaf alleen als... Lees meer

Op 20-03-2019 heb ik via Mobiel.nl een t-mobile abonnement afgesloten. Ik wilde graag mijn Lebara nummer meenemen naar T-mobile. Het T-mobile abonnement is daarom afgesloten met nummerbehoud.Er werd geadverteerd dat het Lebara abonnement automatisch zou worden opgezegd wanneer... Lees meer

Ik als klant bij mobiel.nl merkte dat mijn telefoon erg vaak crashte en het scherm bevroor. Ik heb zelf meerdere keren de versie van het systeem verandert zonder resultaat.Ik heb een app gedownload waarmee ik mijn onderdelen kon bekijken... Lees meer

Let heel goed op bij deze aanbieder. Ze geven foutieve informatie over meerkosten van bundels. Zo zou volgens hun site de meerprijs bij een bepaalde bundel van t-mobile 2,50 zijn per maand. Echter wanneer je dat selecteerd dan gaat ook... Lees meer