Klachten over Mobiel.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Mobiel.nl zijn gemeld. Lees meer >

95% van alle klachten opgelost. Nog 28 klachten nodig voor een plaats in de categorie Mobiele Telefonie

95%
22 klachten gemeld
1 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
21 klachten opgelost
3.6 /10
18 stemmen
18

Tijdslijn

Zojuist heb ik een medewerker van jullie klantenservice gesproken, die in mijn geval ook een klacht zou indienen. In december heb ik een refurbished iphone 7 gekocht, echter zaten hier wat krassen op. Hierover heb ik gemaild en ze maakten... Lees meer

Ik sluit een contract via mobiel.nl af voor een T-mobile verlenging van €16,- per maand (Go Next) en €461,- voor een Galaxy S9 Plus om mijn defecte toestel te vervangen. Het contract dat ik vervolgens in de mail krijg vermeldt echter... Lees meer

Mobiel.nl wat blijken jullie een belabberde klantenservice te hebben. Als tevreden klant, nietsvermoedend mijn telefoon bij jullie ter reparatie ingeleverd. De accu had geen prestaties meer na een jaar gebruik van mijn Google Pixel 2. Door jullie verkocht en geïmporteerd... Lees meer

slecht service

Klacht van op 20 oktober 2018 over Mobiel.nl in de categorie Mobiele Telefonie

Op 27 sept heb ik een mobiele toestel met abonnement besteld, bestellingnummer 2322292 Mijn bestelling was kwijtgeraakt en ik ontving hem pas op 16 october, dezelfde dag dat mijn abonnement ook inging. Ik heb mijn nieuwe simkaart nog niet ontvangen... Lees meer